Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-09@00:30:17 GMT

اسرائیل مسئول شهادت «فارس بارود» است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۱۵۳۱

اسرائیل مسئول شهادت «فارس بارود» است

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تل‌آویو مسئول شهادت «فارس بارود» اسیر فلسطینی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای با محکوم کردن نقض حقوق زندانیان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها اعلام کرد: تل‌آویو مسئول شهادت «فارس بارود» اسیر فلسطینی است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس این بیانیه اسرای فلسطینی در زندان با اقدامات خودسرانه و رفتار‌های غیر انسانی نظامیان رژیم صهیونیتی مواجه بوده و محروم از حقوق اساسی هستند که در کنوانسیون‌های بین المللی مرتبط تضمین شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده است: جامعه بین المللی برای حمایت از اسرای فلسطینی اقدامات جدی انجام دهد و بر اسرائیل فشار بیاورد تا حقوق مردم فلسطین را رعایت و اسرا را آزاد کند.

این در حالیست که «فارس بارود» اسیر ۵۱ ساله فلسطینی چندی پیش در زندان‌های رژیم صهیونیستی در پی بی توجهی صهیونیست‌ها به وضعیت جسمانی و پزشکی او در زندان به شهادت رسید.

در همین حال، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رژیم صهیونیستی را مسئول کامل شرایط بازداشت فارس بارود و کوتاهی پزشکی عمدی صورت گرفته درباره وی در داخل زندان‌های صهیونیستی دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان همکاری اسلامی شهدای فلسطین فلسطین نابودی اسراییل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد

وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراودات تجاری این کشور با رژیم اسرائیل به طور کامل متوقف شده است و تا زمانی که این رژیم اجازه ندهد کمک‌ها به غزه برسد، این توقف ادامه خواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراودات تجاری این کشور با رژیم اسرائیل به طور کامل متوقف شده است و تا زمانی که این رژیم اجازه ندهد کمک‌ها به غزه برسد، این توقف ادامه خواهد داشت.

ترکیه روز پنجشنبه تمامی مبادلات تجاری با اسرائیل را به حالت تعلیق درآورد و علت این اقدام را "بدتر شدن فاجعه انسانی" در غزه عنوان کرد.

ارزش معاملات تجاری بین ترکیه و اسرائیل در سال گذشته میلادی حدود 7 میلیارد دلار (6.5 میلیارد یورو) بود.

آمریکا یک‌میلیارد دلار دیگر تسلیحات به اسرائیل می‌دهدچرا اسرائیل توان مالی برای ادامه نسل کشی فلسطینیان را ندارد؟

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: معاملات صادرات و واردات مربوط به اسرائیل متوقف شده است و تمامی محصولات را در بر می‌گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: ترکیه اقدامات جدید را تا زمانی که دولت اسرائیل اجازه ارسال بی وقفه و کافی کمک‌های بشردوستانه به غزه را صادر نکند، به شدت و قاطعانه اجرا خواهد کرد.

اوایل روز پنجشنبه، زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر این اقدام ترکیه برای اولین بار منتشر شد، اسرائیل کاتز، وزیر خارجه اسرائیل، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه را متهم کرد که مانند یک "دیکتاتور" عمل می‌کند.

این اقدام ترکیه برای توقف تمام تجارت خود با رژیم صهیونیستی به دنبال ممنوعیت‌های جزئی صورت می‌گیرد.

ترکیه ماه گذشته اعلام کرد که صادرات 54 نوع محصول از جمله آلومینیوم، فولاد، محصولات ساختمانی و کودهای شیمیایی به سرزمین‌های اشغالی را محدود کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایت اسرائیل در رفح با ۲۰ شهید و مجروح
  • شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • گزارش سازمان حقوق بشری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در رفح
  • تاکید گروه‌های فلسطینی بر غیرقابل تغییر بودن مدیریت بر گذرگاه رفح
  • شهادت دست‌کم ۳۵ فلسطینی در حمله ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به رفح
  • رشیده طلیب: نتانیاهو و مقام‌های رده بالای اسرائیل باید بازداشت شوند
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد