Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وظیفه سنگین مسئولان است که تا جایی که می توانند باری از دوش مردم بردارند، هزینه‌های اضافه ادارات را قطع کنند و فساد را با همه دستگاه نظام نابود کنند. آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در مراسم شب شهادت حضرت زهرا (س) در حرم امام خمینی، گفت: توصیه می‌کنم که مسئولان کشور لااقل سالی یک بار وصیت نامه امام را به عنوان منشور آزادی، استقلال، انسانیت خداپرستی بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وصیت نامه سند استقلال و آزادی این ملت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: با پیروزی انقلاب فراز و نشیب‌ها آمد و دشمن جنگ و تحریم را بر ما تحمیل کرد اما من یقین دارم انقلاب اسلامی بعد از ۱۴۰۰ سال مرهمی بر زخم فاطمه بود. امروز ما میراث دار خون دل امام و شکنجه‌های مبارزان و خون شهدا هستیم. این میراث گران سنگ را همچنان باید پاس بداریم.

وی تأکید کرد: مشکلات و تنگناهای مسائل مردم و مستضعفینی که نور چشم امام بودند را می دانم. دشواری بیکاری برای جوانان عزیز فاقد کار آبرومند را با همه وجود حس می‌کنم. این وضعیت پیامی برای مسئولان دارد. امروز بیش از دهه ۶۰ نیاز به کار جهادی داریم.
انصاری افزود: امروز بیش از دوران دفاع مقدس نیاز به ایثار و فداکاری داریم. امروز دشمنان انقلاب با ابزاری دیگر به میدان آمده‌اند و در فضای مجازی امید و اعتماد مردم را نشانه گرفته‌اند. آنها می‌خواهند اعتماد مردم به نظام را بگیرند و متأسفانه عده‌ای هم دانسته یا ندانسته سربازان پیاده نظام آنان شده‌اند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: وظیفه سنگین مسئولان است که تا جایی که می‌توانند باری از دوش مردم بردارند، هزینه‌های اضافه ادارات را قطع کنند و فساد را با همه دستگاه نظام نابود کنند. انقلاب ما انقلاب عدالت، اخلاق، محبت، اخلاص و انصاف بود. نباید به کسی فحش دهند؛ نباید شخصیت و آبروی افراد در فضای مجازی تاراج شود و نباید بزرگان ما، چه آنهایی که در میان ما هستند و چه آنهایی که در قید حیات نیستند، آماج کینه‌ها و تهمت‌ها شوند. رمز پیروزی ملت ما وحدت بود و وحدت باید حفظ شود.
منبع: آفتاب نیوز 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال آزادی نظام امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز افزود: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود:  مسئولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر  در جهش تولید و ایجاد اشتغال  تلاش نمایند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد:  مسئولین باید پاسخگو باشند و درخصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد:جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحولات و پیروز یهای بزرگی ایجاد شده است و انشالله ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه اهواز با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: باید همه ما از سیره و منش این امام همام الگو بگیریم و ایشان نقش بسزایی در ترویج مذهب آل الله داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح نور اظهار کرد: از طرح نور فراجا باید حمایت شود  و بحث حجاب مهم است و مردم و همه  دستگاه‌ها کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی بایستند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با بیان اینکه  حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران  باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز  بیان کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته است و تمام قوانینی که  در غرب اجرا کردند همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند