Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح دستاوردهای چهار دهه گذشته کشور، اظهار کرد: با توجه به مجموع شرایطی که در کشور و در پیرامون کشور و در سطح منطقه داشتیم، شاهد حوادث بسیاری همچون جنگ های متعددی که رخ داده، بودیم.

وی ادامه داد: تحرکات و اقدامات وسیع تروریستی در خیلی از کشورهای منطقه رخ داده است، به لطف خدا و با همت همه مردم و نیروهای دفاع از امنیت کشور، شاهد این بودیم که با وجود همه نا امنی ها در منطقه و پیرامون کشور که آمریکا و استکبار جهانی در ایجاد آن نقش اساسی داشته، کشور ما  از نظر امنیت در شرایط مناسبی قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطر نشان کرد: البته جنگ هشت ساله هم با دفاع جانانه همه مردم و نیروهای مسلح پشت سر گذاشتند و اجازه ندادند که نقشه هایی که برای کشور کشیده بودند، عملی شود، صدام اعلام کرده بود ظرف سه روز خوزستان و ظرف یک هفته هم کشور را تصرف می کند و با تلاشی که صورت گرفته این اتفاق صورت نگرفت.

ذوالفقاری با تأکید بر اینکه امنیت کشور ما در چهار دهه با در نظر گرفتن همه شرایط در وضعیت مناسبی قرار داشته است، افزود: توطئه ها بسیار و نقشه ها علیه کشور ما زیاد بود و نمی خواهیم بگوئیم که نا امنی نداشتیم، اما نسبت به میزان تهدیدات امنیتی کشور از امنیت مناسبی بر خوردار بوده است.

وی با اشاره به حملات تکفیری ها یادآور شد: وقتی تکفیری ها عملیات خود را شروع کردند، شاهد بودید که نا امنی را به اروپا هم کشاندند و کشور ما در شرایط مناسبی قرار داشت و قطعاً در تحقق این مهم و تأمین امنیت کشور، حمایت و همراهی مردم نقش اول را داشت و در کنار آن نیروهای تأمین امنیت کشور از جان خود گذشتند و توانستند کشور را در امنیت نگه دارند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان مسائلی پیرامون تأمین امنیت در آغاز شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: امام و رهبری نقش محوری و بی بدیل در تأمین امنیت کشور است و امروز می توانیم ادعا کنیم که نقش رهبری در دفاع از امنیت کشور و آرامش و ثبات کشور، نقش اول است امیدواریم این وضعیت تداوم پیدا کند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از‬ صندوق توسعه ملی، رضا محمدی‬ معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی، ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی‬ در‬ پایان‬ گفت: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رئیس جمهور در ابتدای فعالیت بود. لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‏

کد خبر 6097601

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • تقویم نجومی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد