Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه هلندی اعلام کرد که نام «فن مارویک» سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند برای هدایت تیم ایران به جای کارلوس کی‌روش به شدت مطرح شده است.

به گزارش قدس آنلاین، رسانه های کشور هلند طی روزهای گذشته از علاقه چند کشور در منطقه خاورمیانه برای استخدام فن مارویک مربی هلندی خبر داده اند. این کشورها ایران و امارات هستند که بعد از جام ملت های آسیا به همکاری خود را مربیانشان پایان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه البیان امارات به نقل از روزنامه «دِ تلگراف» هلند نوشت: «با وجود اینکه نام مارویک برای هدایت تیم ملی ایران به جای کارلوس کی روش به شدت مطرح شده است، اما اگر تیم ملی امارات به صورت رسمی با مارویک وارد مذاکره شود، شاید این مربی به طور جدی به هدایت این تیم فکر کند.»

اولین بار چند روز پیش بود که یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد فن مارویک یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال ایران بوده و با این فدراسیون در حال مذاکره است.

مارفیک طی سال های گذشته هدایت تیم های ملی فوتبال عربستان و استرالیا را بر عهده داشت. این مربی توانست عربستان را به جام جهانی روسیه برساند ولی قبل از این مسابقات از سمتش کنار رفت و سرمربی استرالیا شد. همچنین تیم ملی هلند با هدایت مارفیک در سال ۲۰۱۰ نایب قهرمان جام جهانی شد.

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا در مرحله نیمه نهایی مقابل ژاپن با سه گل شکست خورد و از این مسابقات کنار رفت. بعد از این بازی ها، کارلوس کی روش از تیم ایران جدا و دو روز پیش به عنوان سرمربی جدید کلمبیا معرفی شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران قدس آنلاین کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین، مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی‌ بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

بنابر روایت خبر ورزشی، در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی‌پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند ،قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899546

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟