Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا- همزمان با ایام الله دهه فجر اولین نمایشگاه گروهی تصویرسازی و نقاشی بر روی سفال و سرامیک، امروز شنبه با عرضه 70 اثر از « محمد مهدی اکبری میبد»، منصور کارگر و فائزه ابوطالبی به مدت هفت روز در فرهنگسرای این شهر گشایش یافت.

به گزارش ایرنا ، کارگر در مورد برگزاری نمایشگاه یادشده گفت : به مدت 20 سال با استفاده از تکنیک نقاشی زیر آب که کار کم نظیری است، در این عرصه فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کار مشکلات خاص خود را دارد طوریکه در به کار بردن رنگ محدودیت وجود دارد و نمی توان به هر شکلی که مایل بود و رنگ ها را دوست داریم نقاشی کرد بلکه رنگ ها باید متناسب با حرارت کوره انتخاب شود.
وی که تاکنون با تربیت شاگردانی، لذت کارش را در یاد دادن این هنر به دیگران عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه را مشترکا با هنرآموزان خود برگزار کرد.
این هنرمند آرزو کرد که این هنر روزی پر بار شود و شاگردان وی بتوانند آن را توسعه دهند.
فائزه ابوطالبی فوق دیپلم رشته سرامیک از جمله شاگردان کارگر است که با فراگیری این هنر توانست در مدت کوتاهی با سعی و تلاش خود پیشرفت کند و نمایشگاهی از آثارش که طرح های سنتی با استفاده از رنگ های سرامیکی است را برگزار کند.
کارگر، نمونه کارهای ابوطالبی را کم نظیر عنوان کرد که سعی دارد تمام همت و تلاش خود را در این رشته که برایش بسیار لذت بخش است، به کار گیرد.
فرهنگسرای میبد برگزار کننده نمایشگاه های مختلف در حوزه های خوشنویسی ، عکاسی ، طراحی و نقاشی و... در طول سال به مناسبت های گوناگون می باشد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه هنري چهل سالگي انقلاب ميبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه