Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@14:06:30 GMT

واکنش بروجردی به ذبح کودک 6 ساله عربستانی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۸۰۳۱

واکنش بروجردی به ذبح کودک 6 ساله عربستانی

رویداد۲۴ علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگویی در واکنش به قتل فاجعه‌بار کودک شیعی در عربستان در مقابل چشمان مادرش گفت: من فکر می‌کنم این هم یک رسوایی دیگر برای ترامپ مدعی حقوق بشر و سازمان ملل خواهد بود، چراکه علیرغم جنایت‌های متعدد عربستان در یمن و کشتن هزاران زن و کودک و افراد بی گناه و نقض همه مقررات بین‌المللی این کشور باز هم از سوی آمریکا حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حمایت تسلیحاتی آمریکا از عربستان خاطرنشان کرد: این کودک معصوم تنها به جرم اسلام و شیعه بودن با چنین جنایتی روبه‌رو شد و که همانطور گفتیم شهادتش برگ رسوایی دیگر در کارنامه عربستان و حامیانش خواهد بود.

بروجردی ضمن محکوم کردن این واقعه فاجعه‌بار تصریح کرد: با توجه به اینکه ابعاد این جنایت بسیار واضح، روشن و آشکار است، معتقدم که باید در حداقل زمان ممکن باید قصاص درباره قاتل این کودک شیعی عمل شود.

بیشتر بخوانید: سکوت کر کننده رسانه‌های غربی و سعودی درباره موضوع قتل بی‌رحمانه کودک شیعه در مدینه

این نماینده مجلس ادامه داد: این قصاص باید طبق موازین اسلام و قرآن صورت بگیرد، عربستان که مدعی خادمین حرمین شریفه است، چرا به دستور قرآن عمل نمی‌کند، کودکی به این شیوه فاجعه آمیز به شهادت رسانده‌اند و قتل بین و آشکار است که حقیقتا باید قاتل به قصاص برسد و محکوم به اعدام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکومیت شدید مجلس برای این واقعه جنایت آمیز اظهار کرد: در این زمینه همه جهان اسلام باید واکنش نشان دهند و اگر سازمان ملل در این زمینه‌ای سکوت کند و عکس‌العملی نشان ندهد، بدون تردید محکوم است، در راس همه جنایتکاران خود آمریکا در مظان اتهام است چراکه عربستان با حمایت آمریکا جرات می‌کند که در عرصه جهانی چنین اقدامات فاجعه باری را انجام دهد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عربستان مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی علاءالدین بروجردی رسانه های غربی قتل جنگ شیعیان رژیم صهیونیستی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، در بیانیه‌ای درخواست مشترک کره جنوبی، ژاپن، آمریکا و ۴۷ کشور دیگر مبنی بر ارزیابی «عینی و مستقل» تحریم‌های اعمال‌شده علیه پیونگ‌یانگ را قویاً محکوم کرد.

حکم هیات ناظر بر تحریم‌ها علیه کره شمالی ماه گذشته پس از وتوی درخواست تمدید ماموریت توسط روسیه، منقضی شد. در پی این وتو، واشنگتن اعلام کرد که در تلاش است تا با همکاری سئول، برای جایگزین کردن هیات ناظر که هم‌اکنون منحل شده است، روش‌هایی «خلاقانه» حتی «خارج از ساختار سازمان ملل» پیدا کند.

کیم سونگ در بیانیه‌ای که خبرگزاری مرکزی کره شمالی آن را منتشر کرده است، اعلام کرد: نیروهای دشمن احتمالاً دومین و سومین هیات ناظر را در آینده تشکیل دهند اما با گذشت زمان مشخص می‌شود که تمام این تلاش‌ها خودزنی است.

وی افزود: این هیات ابزاری در دست آمریکا و کشورهای غربی برای سرکوب حق موجودیت حکومتی مستقل است. در صورتی که آمریکا و حامیانش به‌جای عبرت گرفتن از اتفاق اخیر (وتوی روسیه)، همواره به دنبال اتخاذ سیاست‌های خصمانه منسوخ علیه کره شمالی باشند، آنگاه با شکستی راهبردی و مصیبت‌وار مواجه خواهند شد.

کد خبر 6097133

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • فیلم| جست‌وجوها برای یافتن کودک پنج ساله چهارمحالی ادامه دارد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا