Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:58:07 GMT

مرگ مشکوک دختر دانش آموز با اسلحه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۸۲۷۹

مرگ مشکوک دختر دانش آموز با اسلحه

به گزارش گروه خبر خبرگزاری  برنا ؛ مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از مرگ مشکوک دختر دانش آموز در منطقه سیمکان شهرستان جهرم خبر داد.

حمید رضاشعبانی در این خصوص افزود: ساعت ٢١ سه شنبه ١٦ بهمن در خوابگاه دبیرستان شبانه روزی مرضیه کوشکسار سیمکنان جهرم صدای شلیک اسلحه به گوش رسید.

وی عنوان کرد: بلافاصله وقتی دانش آموزان و سرپرست خوابگاه به محل رسیدند با پیکر خونین یکی از دانش آموزان دختر پایه یازدهم مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه در محل حادثه یک اسلحه کلت نیز پیدا شد، ادامه داد: سرپرست خوابگاه مراتب را بلافاصله به پاسگاه اطلاع داد.

وی در خصوص علت حادثه عنوان کرد: تا الان مقامات قضائی یا نیروی انتظامی إظهار نظری قطعی در خصوص علت حادثه نکردند و فقط اعلام شده که همه نوع احتمالی در این حادثه وجود دارد.

شعبانی گفت: تا اطلاع نظر رسمی دادستانی هنوز نمی توان علت قطعی حادثه را اعلام کرد.

 

عکس تزئینی است

 

 

 

 

 

 

 

منبع : مهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموز روابط عمومی مرگ نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته

صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات و توسعه سازمان حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۲، ۷۲۵ نقطه پرتصادف را اصلاح کرد گفت: این نقاط  را مجموعه پلیس راه در استان صورت جلسه کرده و  کمیسیون ایمنی راه های کشور به عنوان نهاد راهبر ایمنی راه‌ها در سال‌های گذشته دستورالعمل‌ هایی را تهیه کرده بودند. دستگاه‌هایی که در شناسایی نقاط حادثه خیز دخیل هستند مصوب و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای  شناسایی و رفع آن ابلاغ کردند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱،  ۸۸۷ نقطه پرتصادف در سطح کشور شناسایی و اولویت بندی شد و  با پیگیری وزیر راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ظرف ۲ سال این ۸۸۷ نقطه را اصلاح کرد.

او بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از  ۸۸۷ نقطه، ۴۱۲ نقطه را اصلاح و بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد عملیات اصلاحی انجام گرفت.

صباغ زاده توضیح داد: خارج از ۴۱۲ نقطه ما تعدادی پروژه‌های نیمه تمام از نقاط شناسایی شده قبلی و نقاطی که تحت هر عنوانی بعنوان نقطه پرتصادف تعریف شده است در سال ۱۴۰۲ هم اصلاح کردیم که در مجموع ۷۲۵ نقطه را برطرف کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟