Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، پزشک باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، یادداشت اخیر «شان کلنی» پزشک کاخ‌سفید درباره وضعیت سلامت دونالد ترامپ را به باد انتقاد گرفت.

«رونالد کلین» که در دوران باراک اوباما، مسئول رسیدگی به شیوع ابولا و همچنین در دوران دونالد ترامپ، رئیس کارکنان جو بایدن، معاون پیشین رئیس‌جمهور بود با انتقاد شدید از «شان کلنی» در حساب توئیتر خود نوشت: «هیچ پزشکی نمی‌تواند آینده وضعیت سلامتی کسی را پیش‌بینی کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلین در ادامه توئیت خود افزود: «این یک آبروریزی برای جایی است که سابقه طولانی در حرفه‌ای بودن دارد. دوباره یک موسسه دیگر مضحکه قرار گرفت؛ چون رئیس‌جمهور اراده کرد که همه ابزاری برای ترویج دروغ‌هایش شوند».

این توئیت یک روز پس از آن منتشر شد که شان کلنی، پزشک دونالد ترامپ، در یک یادداشت غیررسمی وضعیت سلامت جسمانی رئیس‌جمهور را به طور خلاصه «خیلی خوب» توصیف کرد. او در ادامه همچنین خاطر نشان کرد این شرایط جسمانی ترامپ «تا پایان دوره ریاست‌جمهوری و حتی بیشتر از آن» نیز ثابت باقی خواهد ماند. به جزئیات بیشتری از معاینه ترامپ در این یادداشت اشاره نشده بود. 

چند روز پیش، رئیس جمهور آمریکا با حضور در یک مرکز درمانی نظامی تقریبا ۴ ساعت توسط دکتر کلنی و یک تیم ۱۱ نفره از متخصصان معاینه شد. این دومین معاینه پزشکی است که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد. سال گذشته نیز پزشک سابق ترامپ پس از معاینه او در گزارشی طولانی و غیرمعمول در یک کنفرانس خبری وضعیت سلامت جسمانی ترامپ را بی‌نظیر توصیف کرد. 

در عین حال یکی از مقامات کاخ سفید اعلام کرد ترامپ رژیم غذایی و ورزشی تجویز شده از سوی پزشکش را به درستی انجام نداده است. هوگان گیدلی، از سخنگویان کاخ سفید به خبرگزاری سی ان ان اعلام کرد سال گذشته رئیس جمهور پس از معاینه پزشکی سالانه خود، یک برنامه غذایی و ورزشی دریافت کرد، اما به انجام آن پایبند نبوده است. بسیاری از مقامات کاخ سفید و منابع نزدیک به ترامپ گفتند معتقدند که ترامپ حتی پای خود را هم در سالن ورزشی محل اقامتش در کاخ سفید نگذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت

سرهنگ "محمود حافظی" با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهارداشت: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


 فرمانده انتظامی شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

وی از کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنها پلمیب شد.

 این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا