Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@20:48:45 GMT

بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۳۱۶۸

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید کشور، متن بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه فنی وحرفهای کشور به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

 در آستانه چهلمین فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با استعانت از الطاف کریمانه الهی و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و با تجلیل از حماسه آفرینی غیور مردان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و با تأسی از خون مقدس و پر برکت شهدا و حضور آگاهانه ملت عظیم الشان و مقاوم و بصیر، بار دیگر این پیروزی خجسته را در این فجر فاطمی ارج می نهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و علیرغم دشمنی ها و توطئه‌های مستکبران  و قدرتمندان جهان مخصوصا آمریکا و دول غربی وایادی وابسته منطقه  و دسیسه‌های منافقان  و کوردلان در این چهل سال اخیر بر ضد نظام جمهوری اسلامی که به فضل الهی همواره ناکام مانده است و این انقلاب بارقه امیدی را برای مظلومان ومحرومان جهان ومنطقه به ارمغان آورده است.

 خوشبختانه انقلاب اسلامی ما به برکت شجره طیبه بسیج روز بروز قدرتمندتر و نیرومندتر گشته و با موفقیت‌های خود تاثیرات گسترده‌ای در سطح منطقه و جهان بر جای گذارده است و گام‌های بلندی در جهت پیشرفت و تکاملی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی در برداشته است.

واکنون با گذشت چهل سال از وقوع معجزه قرن، گفتمان پر صلابت انقلاب تداوم یافته و دستاوردهای آن در تمام عرصه‌های علمی  فناوری ونظامی و... تبلور یافته.

بنابراین ما اساتید بسیجی دانشگاه فنی وحرفهای کشور با تجلیل و پاسداشت از این مجاهدت‌ها و دستاوردها، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) و ضمن همراهی با خیل گسترده ملت انقلابی و همیشه در صحنه علیرغم فشارهای اقتصادی وتحریم‌های بین المللی وضعف وسوء مدیریت برخی از مسولین داخلی در وضعیت معیشتی برای مردم ایجاد نموده است، اعلام می‌داریم شایسته است مسولین تمام تلاش خود را صرف تحقق عدالت اجتماعی با تکیه بر ظرفیت داخلی واقتصاد مقاومتی و مقابله با روحیه اشرافیگری و تجمل‌گرایی و اصلاح وضعیت موجود نموده و دشمنان و معاندان نظام را ناکام گذارند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع نمایند.

در پایان ضمن دعوت از آحاد جامعه برای حضور پر شور و باشکوه وحداکثری در راهپیمایی بیست دو بهمن آمادگی و وفاداری خود را برای شرکت در این مراسم  اعلام میداریم.

و من الله توفیق.

 

        بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند