Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:16:59 GMT

ماهنامه‌ی انشاء و نویسندگی به ایستگاه صدم رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۵۱۳۲

ماهنامه‌ی انشاء و نویسندگی به ایستگاه صدم رسید

«انشاء و نویسندگی»، ماهنامه‌ی آموزشی و پژوهشی خبری و اطلاع رسانی‌ و تحلیلی که بهمن ماه 97 یازدهمین سال تولد خود را پشت سرمی‌گذارد، انتشار آن به شماره‌ی صدم رسید.

به گزارش ایسنا، در فهرست شماره‌ی ۱۰۰ این ماهنامه مطالبی با عناوین، سخن مدیر مسئول، پله پله تا ملاقات ۱۰۰، من می‌نویسم پس هستم، کاش می‌توانستم بنویسم، تجربه‌های معمولی در نوشتن، نوشتن خوب- نوشتن خلاق، گرداوری و تدوین، تعیین مهلت برای نوشتن، در اقلیم قلم، فضای مجازی و نویسندگان نیازمند آموزش، ادبیات ضابطه‌ی اندیشیدن است، ایده‌هایی برای نوشتن خاطره، خوش‌تر آن باشد که…، دست‌ها را دریابیم، صدمین سند عشق به نوشتن، نوشتن، ثبت جغرافیای فکر، دوستی، از تجربی به ادبیات، خدمت به نویسندگی به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسینی‌نژاد _مدیرمسئول ماهنامه‌ی «انشا و نویسندگی»، ماهنامه‌ی تخصصی در حوزه نویسندگی و ادبیات، در صدمین انتشار این ماهنامه سخنی با خوانندگان خود داشته است.

این صاحب امتیاز ماهنامه‌ی «انشا و نویسندگی» در بخشی از یادداشت خود در این ماهنامه آورده است:

«از چند جهت خوشحالم که شمارۀ صد پیش روی شماست. اول اینکه در رونمایی شمارۀ یک مجله در تابستان ۱۳۸۷ وعده دادیم که شمارۀ ۱۰۰ را منتشر خواهیم کرد و جشنی هم می‌گیریم. اگرچه برخی آن را سنگ بزرگ و نزدن تصویر کردند، اما در واقع تحقق یک آرزو خوشحال کننده است. راست گفته‌اند که مراقب آرزوهایت باش، ممکن است محقق شوند و خدای بزرگ را شاکر هستم که آرزویم تحقق پیدا کرد.

اکنون که به پشت سر نگاه می‌کنم، می‌بینم که به کمک شما عزیزان، راه بلند و طولانی را طی کرده‌ایم. در عرصه‌ای که کمتر مورد توجه بود، حرف‌های جدی و راهگشا زده‌ایم. دوستان، مقالات خوبی نوشته‌اند. مطالب مؤثری دربارۀ قالب‌های گوناگون نوشتن ترجمه شده است. در بسیاری از موارد، مطلب دست اول ارائه داده‌ایم. استعدادهای بسیاری را شناسایی کرده ایم و مشوق‌شان برای ادامە‌ی راه شده‌ایم. منبع عظیمی از انشاءهای دانش‌آموزان سراسر کشور فراهم کرده‌ایم که می‌تواند دستمایۀ پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد. تا اینجا کار کوچکی انجام نشده، هرچند مثل هر کار بزرگی، ضعف‌ها و کاستی‌هایی هم داشته‌ایم. طبیعی است که اگر الان با این تجربه می‌خواستیم شروع کنیم، نتیجه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. به حکم آنکه «تا شقایق هست، زندگی باید کرد»، امیدوارانه به زندگی و کار خود ادامه دهیم و می‌دانیم که راهی طولانی در پیش داریم. می‌کوشیم تا از گذشته چراغی برای آینده بسازیم. به کمک خداوند بزرگ و شما یاران همراه، کمی عمیق‌تر و تخصصی‌تر راه را ادامه می‌دهیم. ناگفته نگذارم که حدود چهل جلد ضمیمۀ مجله با نام «ردپا» هم منتشر کرده‌ایم که هرکدام انرژی یک شمارۀ اصلی را می‌طلبید. این ضمیمه‌ها هرکدام مختص یک مرکز آموزشی در یک شهرستان بود، البته هنوز هم این روال ادامه دارد. منتظر همراهی‌های شما عزیزان برای شماره‌های آینده هستم. مطمئن هستم که مثل صد شمارۀ گذشته، کمک خواهید کرد که این راه نرفته و ندیده را با هم پیش برویم و از زیبایی‌هایش لذت ببریم. به امید دیدارتان در رونمایی‌های بعدی ماهنامۀ انشاء و نویسندگی.»

ماهنامه «انشاء و نویسندگی» با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی سیدحسین محمدی‌حسینی‌نژاد به قیمت ۱۴,۰۰۰ تومان منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ متروی تهران، امسال نیز بخش دیگری از تأسیسات، دسترسی‌ها و ورودی‌های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ مترو ارتقاء یابد.

به گزارش ایسنا، مهندس آزاد اکبری مجری خط ۳ متروی تهران درباره برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مجری خط ۳ متروی تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ مترو برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین ‌شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار