Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، کانال دانشجویان و دانش‌آموختگان مسلمان ایرانی ساکن آمریکا، فیلم جالبی را منتشر کرد که در آن یک دانشجوی ایرانی، مسیح علی نژاد را به چالش می کشد.

 

در پی حضور مسیح علی نژاد، در دانشگاهی در کالیفرنیا، یک دانشجوی رشته فلسفه و روانشناسی و فعال فرهنگی که خود را حسینی معرفی کرده با طرح چند سوال کارمند رسمی صدای آمریکا را برای لحظاتی به چالش کشید اما وی بجای پاسخ منطقی فضای جلسه را احساسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسیح علی نژاد به بهانه معرفی و تبلیغ کتاب زندگی نامه اش در این دانشگاه حاضر شده بود.

 

خود این دانشجو توضیح می دهد: تصمیم گرفتم به دیدار ایشان بروم و اگر فرصت شد سوالاتی را مطرح کنم. روز سخنرانی، در سالن تقریباً جمعیت صد نفری حضور داشتند. کسانی که از بیرون دانشگاه آمده بودند شامل فارسی زبانان بهایی، مسیحی شده ها، برخی خانم‌ها و آقایان میانسال و دانشجویانی که برای گرفتن نمره‌ی بیشتر مشغول نوت برداشتن بودند. چون آنجا هم مانند ایران بعضی از اساتید، به حضور [اجباری] دانشجویان در برنامه های دانشگاه نمره‌ می‌دهند.


سخنرانی خانم علینژاد تقریباً یک ساعت طول کشید، در این سخنرانی از زندگی، خانواده، و فعالیت‌هایی که داشتند، گفتند و تصویری سیاه، از کاملا تیره از ایران نشان داد. خانم علینژاد انتظار نداشت در آمریکا کسی به عنوان منتقد با ایشان وارد بحث شود به همین دلیل تا توانست تصویری سیاه و صفر درصدی از ایران را برای دانشجویان تصویر کرد.


بعد از سخنرانی، بخش پرسش و پاسخ آغاز شد، بنده به عنوان یکی از دانشجویان سوالاتی را مطرح کردم و سعی کردم فضای تک قطبی سالن را بشکنم. فضایی که با وجود ادعای آزادی بیان و عقیده، کاملاً یک طرفه برگزار شد و بطوریکه اگر خانم علینژاد ادعا می کرد در ایران انسان‌ها همدیگر را می‌خورند کسی نبود که حرف او را به چالش بکشد.


پس ازطرح سوالاتی درباره‌ی چرایی انتشار عکس کودکان شوشتری که مورد تعرض جنسی قرار گرفته بودند در صفحه اینستاگرام خانم علینژاد، و همچنین قسمتی که بحث خانم مرضیه هاشمی و سکوت و استاندارد دوگانه‌ی این خانم در این باره به میان آمد، وی و اطرافیان‌شان اقدام به سروصدا کردند تا صدای منتقد را خفه کنند. آنها همچنین با احساسی کردن فضا کاری کردند که کسی به ادعاهایشان شک نکند و بدین ترتیب جلسه را به حاشیه کشاندند.

 

لینک دانلود

 

خانم علینژاد خوب می‌داند بحث نشان دادن صحنه‌ی تجاوز جنسی به چند نوجوان حتی با شطرنجی کردن چهره آن‌ها یک کار زننده و زشت است و اگر آن کودکان آمریکایی بودند ایشان امروز به جای سخنرانی در دانشگاه باید به زندان رفته و برای زندانیان ایالتی حرف میزد، نه برای دانشگاه ایالتی. بدون شک این کار ایشان نه تنها غیراخلاقی بلکه غیرقانونی بود و حتی بدترین و چرک‌نویس‌ترین ژورنالیست‌های دنیا هم کمتر دست به چنین کاری میزنند.

 

دست آخر این دانشجو مجبور می شود ادامه آنچه برای جلسه دیدار با مسیح علی نژاد آماده کرده بود را به صورتی جداگانه در فایلی ضبط شده برای مخاطبان منتشر کنند.

 

در این کلیپ مجزا آمده است: موضوع حجاب و چگونگی آن یک بحثی است که باید در داخل ایران با گفتگو حل شود. اگر فکر می‌کنید کسی که خارج از کشور زندگی می‌کند و منبع درآمد او از طریق ایجاد تنش و جنگ داخلی در ایران تامین می‌شود می‌تواند مشکلات اجتماعی و فرهنگی را حل کند، سخت در اشتباهید.

 

امثال خانم علینژاد به گفته‌ی خودشان نه به دنبال حق و حقوق شما هستند و نه به دنبال دیده شدن گیسوان‌تان، بلکه به دنبال محکم کردن جای پای خود در خارج از ایران و دریافت حقوق بیشتر از غرب اند.

 

در پروسه تحریم مردم ایران، تفاوتی نمی کند شما باحجاب باشید یا بی حجاب یا اینکه حجاب را قبول داشته باشید یا نه. فراموش نکنید که شما هیچ ارزشی برای این خانم و همفکران ایشان ندارید و تنها حکم وسیله‌ای را دارید که به این گروه برای رسیدن به جایگاه بهتر در غرب کمک می‌کند، همانطوری که خانم علینژاد با انتشار عکس کودکان شوشتری باعث از بین رفتن آبرو و حیثیت آن بچه های معصوم شد و ذره‌ای برای او اهمیت نداشت که چه اتفاقی برای آن کودکان خواهد افتاد، چرا؟ چون ایشان "طرفداران" خود را فراتر از یک وسیله برای سوء استفاده نمی‌بیند و با فهم این موضوع به صورت مستقیم از احساسات شما و صدای شما سوء استفاده می‌کند.
 

از خودتان سوال کنید آیا همکاری با خانم علی نژاد و امثالهم ارزش این را دارد که آینده‌ای برای فرزندان این سرزمین بر مبنای پذیرش حاکمیت غرب بر ایران بسازید؟ جایگزین جمهوری اسلامی کسانی چون پهلوی، رجوی و علینژادها هستند که اگر چسبیدن به دولت آمریکا را از آن‌ها بگیرید، هویت مستقلی نخواهند داشت.

 

لینک دانلود

 

گفتنی است صحبت های خانم علی نژاد حاوی مطالب مهم دیگری است، اینکه حجاب مساله اصلی او نیست و او به دنبال تغییر نظام است و حجاب به عنوان یک سد مانع این کار است او در واقع در حال اجرای فرمان و دستورالعملی از ریگان است که می گوید باید دیوار را فرو ریخت.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام مسیح علی نژاد آمریکا فیلم حجاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور

شامگاه سه‌شنبه ۱۰ اسفند سال ۱۴۰۰ گزارش مرگ مشکوک خانم بازیگر معروف به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

به گزارش ایران، با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم، راهی طبقه چهارم ساختمانی در یکی از محله‌های قلهک شدند.

با ورود به این آپارتمان ۶۵ متری، جسد زهره فکورصبور ۴۳ ساله در حالی که لباس‌های خانه به تن داشت، داخل اتاق‌خواب روی زمین افتاده بود.

همسر زهره فکورصبور که یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان معروف صدا و سیماست، وقتی موفق نشد با خانم بازیگر تماس بگیرد راهی خانه‌اش شد و جسد او را پیدا کرد. او بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت. با اینکه زن جوان علائم حیاتی نداشت، اما عملیات احیا از سوی امدادگران انجام شد، ولی مرگ وی تأیید شد.

کشف قرص کنار جسد

در بازرسی از خانه، دست‌نوشته‌ای پیدا نشد، همچنین علائمی از درگیری و به‌هم‌ریختگی به چشم نمی‌خورد. در کنار جسد خانم بازیگر بیش از ۱۰ ورق قرص پیدا شد که نشان می‌داد حدود ۱۰۰ قرص آرامبخش خورده شده است.

همسر خانم بازیگر در تحقیقات اولیه به تیم جنایی گفت: با همسرم هیچ اختلافی نداشتم و رابطه خوبی با هم داشتیم. او افسردگی نداشت و فقط، چون شب‌ها به‌راحتی نمی‌توانست بخوابد، قرص‌های آرامبخش مصرف می‌کرد.

مسمومیت دارویی

متخصصان پزشکی‌قانونی، در بررسی‌های اولیه، علت مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. جسد به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایشات سم‌شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد و با تأیید خودکشی خانم بازیگر، پرونده او در دادسرای امور جنایی پایتخت به دستور بازپرس شعبه ششم این دادسرا بسته شد.

دومین شکایت

در حالی که بیش از ۲ سال از این ماجرا گذشته بود، مدتی قبل مادر زهره فکورصبور به دادسرا رفت و گفت: درست است که دخترم خودکشی کرده است، اما شخصی او را ترغیب به خودکشی کرده و من از او به همین اتهام شکایت دارم.

او ادامه داد: این شخص رابط بین کارگردان‌ها و بازیگران است، به‌طوری‌که بازیگر‌ها را به کارگردان‌ها معرفی می‌کند تا در فیلم‌هایشان بازی کنند. تا آنجا که می‌دانم او دخترم را به کارگردان‌هایی معرفی کرده بود. دخترم با او ارتباط کاری داشت و می‌دانم آن شخص دخترم را تشویق کرده بود که خودکشی کند.

قرار منع تعقیب

با شکایت مادر خانم بازیگر فقید، به دستور بازپرس گودرزی، پسر جوان به دادسرای امور جنایی پایتخت احضار شد، اما در تحقیقات گفت: من واسط بین بازیگران و کارگردان‌ها هستم و زهره فکورصبور را نیز در چند فیلم و سریال به کارگردان‌ها معرفی کردم، اما هیچ اختلافی نداشتیم که او را به خودکشی ترغیب کنم.

در ادامه تحقیقات نیز هیچ مدرکی به دست نیامد که نشان دهد پسر جوان در این موضوع نقش دارد و خانم بازیگر را ترغیب به خودکشی کرده باشد.

بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای پسر جوان صادر و پرونده نیز برای دومین بار مختومه شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • ۳۵۹ دشت کشور در چالش بحران فرونشست | حفر ۱۱۷هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • چالش آمریکا
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور