Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، با توجه به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، رادیو نمایش چهل نمایش تک قسمتی و سریال رادیویی تولید کرده است.

رادیو نمایش در سالروز ۲۲ بهمن علاوه بر سریال های مرتبط و نمایش های تک قسمتی، کتاب گویا و برنامه رادیویی «گیومه» با ویژه برنامه «شکوه پیروزی» و «ارغوان هنر» نیز این ایام را به صورت زنده پوشش خواهند داد، همچنین ویژه نمایش هایی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) نیز روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی و داستان برخی از این آثار در روز ۲۲ بهمن به شرح زیر است:

«نفس آخر» هر روز ساعت ۷:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود که داستان آن را حمیدرضا عباسی نوشته و بهرام سروری نژاد آن را کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: تیمسار اسدی و سرهنگ نادری هر دو از مقامات بلند پایه ساواک هستند. آنها در مورد اعتراض های مردمی علیه شاه صحبت می کنند و به دنبال راهکاری برای سرکوب فعالین سیاسی هستند و... .

«نامه ای طوبی» به نویسندگی حمید رضا پورعلی محمد و کارگردانی رامین پورایمان ساعت ۱۷:۱۵ روی آنتن می رود و ماجرای چند دختر جوان است که در فرهنگسرایی در جنوب شهر گروه تئاتر کوچکی اداره می کنند. آنها قصد دارند برای شهادت حضرت فاطمه (س) نمایشی را روی صحنه ببرند.

«پرونده گمشده» ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود. گلناز اژدری پاک نویسنده آن است و بهرام سروری نژاد کارگردانی آن را بر عهده دارد. در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: چند ماهی از پیروزی انقلاب نگذشته بود که امیر صارمی افسر جنایی به درجه سرگردی می رسد. مادر محمود نزد او می رود تا برای تنها پسرش از او کمک بگیرد.

این آثار با هنرمندی بازیگران، افکتور ها، تهیه کنندگان، کارگردانان و صدابرداران رادیو نمایش به تازگی تهیه و تولید شده است.

کد خبر 4538548 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران رادیو نمایش راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران آزادی بیان به روایت کاریکاتوریست اردنی

 به‌تازگی دانشگاه‌های بیشتری در آمریکا به اعتراضات علیه جنگ رژیم غزه پیوستند.

هم‌زمان با ابراز نگرانی گروه‌های حقوق بشری، برخی از مدیران دانشگاه‌ها برای سرکوب اعتراضات با پلیس همراه شده‌اند.

در همین حال، درگیری میان دانشجویان و افسران پلیس و گارد ملی در سراسر آمریکا در جریان تشدید اعتراضات دانشگاهی مورد توجه جامعه بین‌المللی قرار گرفته است.

اسامه حجاج، کاریکاتوریست اردنی در جدید‌ترین اثر خود، آزادی بیان آمریکایی را به چالش کشیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی مجله سرگرمی

دیگر خبرها

  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • زنده یاد اسکویی و روایت ورود به رادیو
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • بحران آزادی بیان به روایت کاریکاتوریست اردنی
  • واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!