Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، طاهر مقدم رئیس شورای اسلامی شهر شادگان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی همه اقشار مردم را به حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت نمودند.

او در این پیام عنوان کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

براستی که فجر، سوگند همیشه پایدار خداوند که نوید بخش پگاه روشن پیروزی است و در افق پیکار و مبارزه امت ما می درخشد، یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و طنین"استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را به گوش همه جهانیان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، خداوند سبحان را بسیار شاکریم و با تبریک این ایام فرخنده که یادآور وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم در پرتو عنایات خداوند بزرگ و رهبری عالمانه و دینی حضرت امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است با دعوت از مردم مومن، متدین، شهید پرور و با بصیرت شهر شادگان برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، تقاضا داریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و همچنین تجدید میثاق ناگسستنی با آرمان های بلند حضرت امام راحل بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ندای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) لبیک دوباره گفته و در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نمایش اقتدار و پویایی ایران اسلامی است با حضور پر شور خود، بار دیگر با آرمان های اصیل اسلامی، انقلابی و امام شهدا تجدید پیمان نماییم.

امیدواریم که همگی دست در دست هم برای اعتلای کشور و انقلاب همچون فجرآفرینان تلاش کنیم.                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر شادگان راهپیمایی 22 بهمن97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری این نکته که انقلاب اسلامی انقلاب، معنویت و انسانیت بود، خواستار اختصاص سرفصل انقلاب اسلامی به این دو مقوله شد.

آیت‌الله لطف الله دژکام امروز، ۵ اردیبهشت در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب معنویت و انسانیت بود و سرفصل خدمات انقلاب اسلامی را ما باید به این بخش اختصاص دهیم، گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت معنوی بود که در روزگار خالی شدن جهان از معنویت، مردم را به پیروی از تعالیم قرآن کریم و فریاد پر تاثیر امام راحل دعوت کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه این معنویت، تنها به بحث عواطف انسانی محدود نمی‌شود، گفت: چیزی که پیشنهاد انقلاب اسلامی برای همه جهان بشریت است، حاصل دعوت ۱۲۴ هزار پیامبر است و از این موضوع نباید غافل باشیم و باید این پیام انقلاب اسلامی با یک طنین خیلی قوی‌تر به جامعه ما و جهان پیرامون ما مخابره شود.

آیت‌الله دژکام افزود: متاسفانه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، چون یک گفتمان عدالت خواهی در دنیا وجود نداشت و خود ما هم رسانه قدرتمندی نداشتیم، بحث عدالت‌خواهی، احسان و نیکوکاری نتوانست در جنبه اصلی خود که پیام انقلاب باشد نقش‌آفرینی کند و گاهی به نظر می‌آید که فقط چند موسسه در کار خِیر سهیم هستند، در حالیکه این تنها یک گوشه کار است.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم یک نفر از جامعه بشری را به سمت کارهای نیک هدایت کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم، گفت: ما با این حرکت می‌خواهیم پیام کمیته امداد و پیام عدالت‌خواهی امام راحل را به همه جهان، ولو با یک کار کوچک، گوشزد کنیم.

به گزارش ایسنا، در مراسم تجلیل از خیرین استان فارس، از خانواده شهید محسن صداقت که در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید نیز تجلیل شد.

شهید صداقت تا آخرین روزهای عمر خود، سرپرستی ۱۵ کودک یتیم را برعهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم