Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:01:32 GMT

حاشیه های قبل از دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۷۷۵۸

حاشیه های قبل از دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس

اهواز - ایرنا - تیم های فوتبال فولاد و پرسپولیس در هفته هفدهم از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

به گزارش ایرنا یک ساعت قبل از شروع دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس درب های ورزشگاه غدیر به روی تماشاگران باز شد، در حال حاضر بیش از 15 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.
راه های ورودی ورزشگاه غدیر به دلیل بارندگی های اخیر اهواز وضعیت نامناسبی دارد و این موضوع نارضایتی هواداران هر 2 تیم را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیرون از درب های ورزشگاه باجه های فروش پرچم و شال هر 2 تیم وجود داشت.
حضور بی شمار نیروهای انتطامی و امنیتی که در بین تماشاگران مستقر بودند از مهمترین حواشی این بازی به شمار می رود.
تماشاگران پرسپولیس که در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر هستند با ورود بازیکنان این تیم به درون زمین آن ها را تشویق کردند.
در این دیدار با وجود این که تنها 10 درصد از جایگاه ورزشگاه را به تماشاگران پرسپولیس اختصاص داده بودند اما حضور گسترده هواداران این تیم موجب شد که فضای بیشتری به هواداران این تیم بدهند.
تماشاگران اهوازی همچنان در حال آمدن به ورزشگاه هستند، فرماندار اهواز به همراه مدیرکل ورزش و جوانان از مهمانان ویژه این بازی به شمار می رود.
افشین قطبی قبل از شروع بازی به سمت تماشاگران رفت و احساسات خود را با آن ها تقسیم کرد. هواداران فولاد به شدت از این سرمربی تقدیر کردند.
در حالی که قرار بود این دیدار ساعت 15 برگزار شود به دلیل مخالفت شورای تامین با 15 دقیقه تاخیر برگزار شد.
یکی از هواداران فولاد پیش از شروع بازی دچار نفس تنگی شد که کادر پزشکی و ماموران آتش نشانی به سرعت به درون تماشاگران رفتند و کار امداد و نجات را انجام دادند.
9879/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپوليس فولاد حاشيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود