Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@02:17:39 GMT

«حمال طلا» پوچ بودن مادیات را تبلیغ می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۹۳۱۴

«حمال طلا» پوچ بودن مادیات را تبلیغ می‌کند

به گزارش ایکنا، در حاشیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، نشست خبری فیلم سینمایی «حمال طلا» با حضور تورج اصلانی، کارگردان، منصور سهراب‌پور، تهیه‌کننده، هادی نادی، نویسنده، پیام احمدی‌نیا، لطف‌اله سیفی، حسن زاهدی و ژاله صامتی، بازیگران، مجید علی اسلام، طراح صحنه و لباس، محمد صالحی، صدابردار و رضا عربی، طراح گریم امروز ۲۱ بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ابتدای این نشست، تورج اصلانی، کارگردان فیلم گفت: داستان این فیلم در دنیای رئال تعریف می‌شود. این واقع‌نگاری فیلم نیز از آنجا نشئت می‌گیرد که هر آنچه در فیلم می‌بینیم، واقعی است.
وی افزود: راجع به پایان فیلم با نویسنده و تهیه‌کننده زیاد حرف زدیم تا ببینیم چه برداشتی می‌تواند مفید باشد، اما وقتی کاراکتر‌ها را ارزیابی کردیم، دریافتم بهترین پایان همین است که در فیلم می‌بینیم. درباره مضمون فیلم هم باید بگویم سعی کردم با پرداختن به بی‌ارزش بودن مادیات، نشان دهم به واقع پول چرک کف دست است.
کارگردان حمال طلا تأکید کرد: برای اینکه فیلم زیاد از حد مردانه نشود، تصمیم گرفتم شخصیت ژاله صامتی را وارد داستان کنم. البته در کنار این شخصیت می‌خواستم به زنان بی‌سرپرست هم توجه کنم. در این حوزه هم نمونه‌های بیرونی بسیاری را در این حوزه دیده‌ام.
نادی، نویسنده فیلم درباره ایده فیلم گفت: من با کارگردان دوستی نزدیک دارم. ما با هم زیاد حرف می‌زنیم. قصه این کار را هم از این گفتگو‌ها به دست آوردیم. البته ابتدا طرح آن تنظیم شده و در ادامه به سناریو پرداختیم.
سهراب‌پور، تهیه کننده فیلم نیز در این نشست تصریح کرد: قبل از اینکه به این فیلم بپردازم، باید به فیلم دیگرم «درخونگاه» بپردازم. این فیلم از سوی فردی روشنفکرنما که در تلویزیون بلندگو دارد، به شدت مورد هجمه قرار گرفت و زحمت گروهی ۱۰۰ نفره به سخره گرفته شد. این آدم بویی از اخلاق نبرده است، به همین دلیل به خود اجازه می‌دهد هر فیلمی را با بدترین لحن، زیر سؤال ببرد. این فرد از سوی جریانی خاص هدایت می‌شود و به نوعی منافع سیاسی عده‌ای را تأمین می‌کند.
وی افزود: هشت آیه در قرآن درباره نزول و ربا سخن گفته است، ولی این فرد (فراستی) به خود اجازه می‌دهد مفاهیمی که در این دو اثر (درخونگاه و حمال طلا) مد نظر قرار گرفته را نادیده بگیرد. امیدوارم چاره‌ای اندیشیده شود تا دیگر شاهد این پلشتی‌ها در حوزه سینما نباشیم.
پیام احمدی‌نیا، بازیگر نخست فیلم درباره چگونگی رسیدن به نقش گفت: برای اینکه به کاراکتر فیلم برسم، با اشخاص بسیاری حرف زدم تا به الگوی خوبی دست یابم.
ژاله صامتی، دیگر بازیگر فیلم هم تصریح کرد: من عاشق کار‌های سخت هستم، به ویژه کار‌هایی که دیگر بازیگران حاضر به کار کردن در آن نیستند. درباره این فیلم هم باید بگویم می‌دانستم در دو سکانس بیشتر بازی ندارم، اما به کیفیت کار فیلمساز ایمان داشتم. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا فرهنگی عکس حمال طلا خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ:مدیر سالن زیبایی که  از یک دختربچه ویدیویی تهیه کرده و او را به عنوان یک تازه عروس معرفی کرده بود دستگیر شد. مشخص شد که موضوع ازدواج این کودک، سناریو تبلیغاتی مدیر این آرایشگاه برای جذب مشتری و دنبال کننده در اینستاگرام بوده است.

دختربچه نوجوان فرزند یکی از مشتریان آرایشگاهش بوده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • ببینید | تصاویری از سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • اعتراض کارگردان سرشناس آمریکایی به جنون اشغالگری صهیونیست‌ها
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!