Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار کلاله در شرق استان گلستان گفت: حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از آرمان های انقلاب و مقابله با دشمنان است.

محمد حمیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استکبارجهانی درمخالفت با نظام اسلامی و مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نمی کند، افزود: برخلاف تصور دشمنان، مردم جای جای کشورمان در ایام دهه فجر با برگزاری مراسم و آیین های مختلف وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار کلاله اظهارداشت: همگام با مردم سراسر کشورمان، اهالی شهری و روستایی همراه با نهادها و دستگاههای اجرایی این شهرستان نیز با اجرای 550 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری همچنین افتتاح و کلنگ زنی 138پروزه عمرانی، اقتصادی، خدماتی، زیربنایی ، ورزشی، آموزشی و اشتغالزا با افزون بر475 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه گذاری، دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
حمیدی اعلام کرد: اهالی شیعه وسنی و قومیت های مختلف شهرستان کلاله فردا با شرکت گسترده در راهپیمایی 22بهمن، اتحاد وهمدلی خود را دردفاع از آرمان های انقلاب و مخالفت با دشمنان را به نمایش می گذارند.
راهپیمایی 22 بهمن در کلاله، ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع تا میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار می شود.
شهرستان کلاله با بیش از130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي راهپيمايي 22 بهمن كلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید

امید بی‌نظیر قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا در حاشیه تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تهران گفت: شرکت اسنا از معدود تولید کنندگان اتوبوس‌های شهری است که نسبت به اجرای تعهدات خود در موعد مقرر جدیت دارد. وی در همین رابطه یادآور شد، تحویل 22 دستگاه اتوبوس به دلیل مجوزهای حمل و نقلی بوده و روند تحویل در هفته‌ها و ماههای آتی ادامه دارد.

بی‌نظیر در خصوص برنامه شرکت برای انعقاد قرار داد با دیگر شهرها گفت: با تعداد شهرداری‌های شهرهای بزرگ برای تامین و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وارد مذاکره و امضا تفاهمنامه و حتی عقد قرارداد شده‌ایم و همواره توانسته‌ایم بموقع به تعهدات خود عمل کنیم.
تبریز و اصفهان و تهران از جمله‌ کلانشهرهایی که با قرارداد بسته و طبق قرارداد اتوبوس تحویل داده شده است. با کلانشهرهای دیگر هم تفاهمنامه و‌مذاکرات داشته  که امیدواریم تبدیل به قراردادهای اجرایی شود.

وی گفت: شرکت اسنا آمادگی دارد اتوبوس‌های تک کابین 12 متری، اتوبوس دو کابین BRT و تک کابین برقی مورد نیاز شهرداری‌ها را تامین کند و به سرعت نیاز فوری شهرداری‌ها را برطرف کند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت اسنا، اتوبوس‌های 12 متری از سال گذشته بعد از تبریز تحویل کلانشهر تهران شده و این روند در خصوص شهرداری‌های اصفهان و تهران ادامه خواهد داشت. اتوبوس‌های BRT اسنا از سالیان گذشته همواره به مردم شهرهای تبریز، اصفهان و تهران خدمات ارائه می‌دهند و شهروندان این کلانشهرها علیرغم گذشته سالیان طولانی بکارگیری و فعالیت رضایت دارند.

بی‌نظیر در خصوص قرارداد این شرکت با شهرداری اصفهان گفت: قرارداد نسل جدید اتوبوسهای دوکابین BRT تولیدی اسنا نیز با شهرداری اصفهان امضا شده و تا پایان اردیبهشت بخشی از این قرارداد به شهرداری اصفهان تحویل داده می‌شود.

شرکت اسنا مدرن‌ترین و با امکانات‌ترین انواع اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری را تولید می‌کند. محصولات این شرکت از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، امکانات ویژه افراد کم‌توان و سالمند و فناوری‌های پیشرفته ایمنی از مسافران برخوردار بوده و با اتکا به توان مهندسان و کارگران ایرانی طراحی و تولید شده‌اند. 
تمامی صندلی‌های این اتوبوس‌ها پورت اختصاصی شارژ USB دارند و مسافران تا رسیدن به مقصد می‌توانند تلفن خود را نیز شارژ کنند. همچنین در اتوبوس‌ها از سیستم شبیه‌ساز سه بعدی همه جانبه برای حفظ ایمنی در مسیرهای پرتردد استفاده شده است. زیبایی ظاهری اتوبوسهای اسنا و رنگ‌های متنوع باعث زیبایی دکوراسیون شهری و مورد توجه هموطنان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان