Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نماد استقامت، اتحاد و همبستگی ملی است.

چهل سال از این پیروزی شکوهمند می گذرد، انقلابی که بدون شک پیروزی آن با پشتیبانی مردم این سرزمین رقم خورده است.

مردمی که در پی گیری و در سودای آزادی و مبارزه با ستم و استبداد داخلی و سلطه و استثمار خارجی، ده ها سال رنج و مرارت کشیدند و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پایان آن بی قراری ها رسیدند واکنون برماست که برای رساندن این مردم به همه آرزوهایشان، تا پای جان در کنار هم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه با هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد و بار دیگر با اتحاد و همدلی، شکوه و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان می دهیم و پشتیبانی و حمایت خود از کشور عزیزمان  رابه دنیا ثابت خواهیم کرد.

ما احزاب اصلاح طلب استان خوزستان نیز در کنار اقشار مختلف مردم و همزمان با سراسر کشور در این راهپیمایی شرکت کرده و در چهلمین سالگرد پیروزی، بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری میثاقی دوباره خواهیم بست.

در پایان از مسئولین محترم نیز انتظار جدی داریم به پاس همراهی و همدلی چهل ساله ی ملت، در جهت تامین و پاسداشت حقوق آنها و عمل به عهد ملی خود نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان

منبع: ایلنا

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: در انتخابات دور دوم مجلس مردم برای هر کرسی دو گزینه برای انتخاب دارند و این کار را برای آنان آسان‌تر می‌کند. 

او افزود: مردم باید با مشارکت بیشتری نسبت به دور اول در انتخابات شرکت و بار دیگر به تکلیف دینی،سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: آینده چهار سال بعدی قوه مقننه به دست مردم است وانتخاب برای تعیین تکلیف چهل و پنج کرسی باقی مانده مجلس اهمیت بسزایی دارد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی تقاضا دارم تا به صورت مشترک لیست بدهند تا کاندیداها پشتوانه سیاسی و اجتماعی محکم‌تری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس