Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ ، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شکوه و عظمت تماشائی و بی نظیر در ایران اسلامی برگزار می شود؛ انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پس از ارتحال ایشان با رهبری خردمندانه حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مسیر نورانی و الهی خود را طی نموده و با ایثار و جانفشانی ملت عزیز ایران به پیشرفت‌های شگفت آوری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  به رغم پیش‌بینی جاهلانه و خبیثانه دشمنان، انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های دینی، سیاسی، فرهنگی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی به ویژه دانش و فن‌آوری در زمینه‌های انرژی هسته‌ای، فن آوری نانو، ژنتیک، تولید سلاح برای دفاع از کیان نظام و تولید علم قله‌های افتخار آفرینی را فتح کرد.   امروز انقلاب اسلامی مستحکم‌تر از هر زمان دیگری با ارائه الگوی عملی مردم سالاری دینی در کشور، در منطقه و جهان به ایفای نقش بی بدیل اسلامی و سیاسی خود در مبارزه با توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار اهتمام دارد.   امروز مردم ایران با حضور وصف ناپذیر و فریاد رسای خود پاسخی کوبنده به یاوه گویی دشمنان و تهدید سران آمریکا دادند تا آنان و ایادیشان بدانند ایران و ایرانی همیشه تاریخ سرافرازانه در مقابل مستکبران ایستاده و زیر بار ظلم نخواهد رفت.

امروز ملت بزرگ ما با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیوند خود را با ولایت مستحکم‌تر از گذشته به رخ جهانیان کشاند و یک بار دیگر یاس و ناامیدی را بر دشمنان مستولی و اطمینان و آرامش را به قلب‌های مسلمانان، آزادی خواهان و مستضعفان عالم هدیه کرد.

اما استان آذربایجان غربی نیز مانند سراسر ایران اسلامی مملو از شور حضور است، حضوری به وسعت مقاومت و پایداری زنان و مردان آذری. مردم بازهم به‌خوبی تشخیص دادند و به صحنه آمدند تا حمایت خود را از انقلاب اسلامی، آرمان‌های نظام و ولایت‌فقیه اعلام می‌کنند.

بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران ادامه دارد و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر تمامی معادلات دشمن در عرصه‌های مختلف را برهم زد.

پیر و جوان، زن و مرد، کودک و کهنسال از ساعات اولیه صبح روز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمده تا نشان دهند همچنان پیرو ولایت و رهبری بوده و اجازه موفقیت به دشمن را نمی‌دهند.

مردم فهیم و ولایتمدار آذربایجان غربی با بصیرت و آگاهی از توطئه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با حضور حداکثری در تمام عرصه‌ها نشان داده اند پای نظام و رهبری با قدرت ایستاده اند.

 

در حال تکمیل/م

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن 97 دهه فجر 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تاکید کرد: باور داریم رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن 17 اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

17 اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند