Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: ملت ایران امروز بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی آن هم در این برهه حساس به وظیفه خود عمل کردند، بنابراین امیدواریم که دولتمردان و مجلسیان نیز به وظیفه خود عمل کرده و تلاش کنند مشکلات اقتصادی مردم را کاهش دهند. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

حسینعلی شهریاری در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: بدون شک تحریم‌های امروز در معیشت و اقتصاد ملت ایران تاثیر داشته، ولی مردم مشکلات اقتصادی را به حساب انقلاب نمی‌گذارند بلکه به حساب سوءمدیریت دولتمردان و مجلسی‌ها می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: مردمی که در راه حفظ انقلاب خود صدها هزار شهید، آزاده و جانباز داشته‌اند هرگز با یک مشکل اقتصادی میدان را خالی نخواهند کرد و این حضور گسترده امروز در راهپیمایی 22 بهمن خود گواه اسن سخن است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن آن هم در این برهه حساس به وظیفه خود عمل کردند، بنابراین امیدواریم که دولتمردان و مجلسیان نیز به وظیفه خود عمل کرده و تلاش کنند مشکلات اقتصادی مردم را کاهش دهند.

طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در دیار «نخل و آفتاب»؛ نمایش وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستاناستاندار سیستان و بلوچستان: "خون شهیدان" مهمترین رمز ماندگاری انقلاب استحضور غیرتمندانه مردم دیار میرزاکوچک در راهپیمایی 22 بهمن

شهریاری تاکید کرد: دشمنان باید بدانند هر چند تحریم‌ها برای مردم مشکل ایجاد کرده اما ایران مستقل‌ترین کشور دنیاست و این استقلال هزینه دارد و بی‌شک ملت فهیم و بصیر ایران هزینه آن را خواهند پرداخت و این روزها تمام می‌شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی ایجاد شده مسئولان باید تلاش کنند تا زندگی خود را در سطح متوسط نگه دارند تا مردم حس همراهی مسئولان را لمس کنند و در این شرایط است که عبور از تنگنای اقتصادی سهل خواهد شد. دوقطبی میان مردم و مسئولان باید از بین برود و مسئولان نظام باید همچون دوران ابتدای انقلاب مانند متوسط مردم زندگی کنند.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی از مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • معلمان وظیفه خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی درباره مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند