Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:18:31 GMT

گواردیولا: این سیتی من را به یاد بارسلونا انداخت

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۴۳۹۹

گواردیولا: این سیتی من را به یاد بارسلونا انداخت

سرمربی منچسترسیتی از نمایش شاگردانش در بازی برابر چلسی تمجید و آن را با بارسلونا مقایسه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی با برتری ۶ بر صفر برابر چلسی بار دیگر با یک بازی بیش‌تر به صدر جدول لیگ برتر انگلیس راه یافت. پپ گواردیولا سرمربی سیتی بعد از نمایش درخشان شاگردانش در این دیدار گفت: سه بازی خیلی دشوار داشتیم و در هر ۳ مسابقه نیز با قدرت در زمین حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری برابر آرسنال، برتری در زمین اورتون یعنی گودیسون پارک و در ادامه برتری برابر چلسی، ۳ دیدار سختی بود که ما در روزهای اخیر داشتیم و فوق‌العاده ظاهر شدیم. از بازیکنانم بعد از این دیدار تشکر کردم. وقتی ما به نیوکاسل باختیم، من به بازیکنانم گفتم که آرام باشید و دیدید که در نهایت آرامش توانستیم کارمان را پیش ببریم. این بازی که سیتی ارائه داد و این عطش برای گلزنی و بهتر شدن من را به یاد بارسلونا انداخت.

او در ادامه گفت: از نظر من هر چه بیشتر برنده شوید و بازی‌های خودتان را ببرید، باید بیش‌تر کار کنید. این بازیکنان سخت تلاش کردند و تمرین کردند و سزاوار این ستایش هستند. رکوردهای زیادی را شکستیم و بازی به بازی بهتر شدیم.

سرخیو آگوئرو با هت تریک در این دیدار توانست در کنار محمد صلاح در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گیرد و هم‌چنین با رکورد هت تریک آلن شیرر در تاریخ لیگ برتر برابری کند. در همین رابطه گواردیولا گفت: خوشحالم که آگوئرو ثبات خود را در این دیدار حفظ کرد. این همان چیزی است که ما از او انتظار داریم. آگوئرو بازیکن فرصت طلب و خوبی است. البته او می‌توانست باز هم در این دیدار گلزنی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی سرخیو آگوئرو لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد