Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز با حضور در استان خراسان جنوبی در جمع راهپمایان بیرجندی حضور یافت. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و آحاد مردم شریف شهرستان بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات ، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شهرها و روستاهای استان دیار فرهنگ وادب از دقایقی قبل در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همراه با سایر ملت ایران‌، با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، بار دیگر عشق و ارادت خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشاندند.

‌گزارش‌ خبرنگاران تسنیم از تمام شهرها و روستاهای استان  خراسان جنوبی ، گنجینه معرفت‌ها حاکی از حضور پرشور و معنادار مردم جای جای خراسان جنوبی  در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است. حضور بانوان و خانواده معظم شهدا به همراه تصاویر فرزندان شهیدشان، جلوه خاصی به مراسم راهپیمایی امروز بخشیده است.

راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان خراسان جنوبی از ساعت 9 از میدان شهدای بیرجندآغاز شده و با وجود رسیدن بخش عظیمی از جمعیت به میدان قدس بیرجند  به‌عنوان نقطه پایانی مراسم، هنوز سیل جمعیت در میدان  ابوذر ومسیرهای منتهی موج می‌زند.

راهپیمایان خراسان جنوبی با دست نوشته و پلاکاردهایی، ارادت خود به مقام معظم رهبری را به تصویر کشیده و در جای جای مراسم شعار "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر  آمده" ،" تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست ،"مرگ بر آمریکا" شنیده می‌شود.

فریاد تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا در چهلمین بهار آزادی ایران اسلامی از هر کوی و برزنی به گوش می‌رسد و امت همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی  با شعار همیشگی خود، ندای استقلال و آزادی ایران اسلامی سر دادند.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی گفت:  دیروز و امروز تعداد ۱۴۹۰۰ داوطلب در تمامی گروه‌های آزمونی نوبت اول کنکور سراسری، در استان خراسان جنوبی به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد ۶۳۵۴ داوطلب در دانشگاه بیرجند در آزمون شرکت کردند.

. لامعی با بیان اینکه  این آزمون در ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: صبح امروز در آخرین روز از برگزاری کنکور سراسری، گروه علوم تجربی با 5 هزار و 638 داوطلب در استان همزمان با سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند که 2 هزار و 757 نفر در دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند.

وی از سهم 68.53 درصدی خانمها  و سهم 31.46 درصدی آقایان خراسان جنوبی در آزمون گروه علوم تجربی نیز خبرداد.

رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی درخصوص جاماندگان از کنکور که بخاطر سیل نتوانستند دراین آزمون شرکت کنند گفت: در حال تهیه گزارش و نامه ای برای سازمان سنجش هستیم اما آنچه مسلم است تکرار آزمون در دو هفته دیگر خواهد بود که دراین مدت اطلاع رسانی از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد و احتمالا در هفته سوم آزمون برگزار می شود که باید داوطلبان جامانده از کنکور این اخبار را از طریق سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه بیرجند پیگیری کنند. 

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند