Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز جشن مقاومت، استقلال و آزادی است که در دهه چهارم انقلاب آن را گرفته‌ایم اما باید در آینده مشکلات کشور را که حاصل ناکارآمدری برخی مسئولان است، برطرف کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رهیاب ؛ حسین مظفر در جمع باشکوه راهپیمایان 22 بهمن اهواز با اشاره به اداره کشور پیش از انقلاب به روش استعماری، عنوان کرد: شاه مردم ایران را حقیر کرده بود و آمریکایی‌ها در همه موضوعات تصمیم گیر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مردان و زنان ایرانی با دستان خالی و مشت‌های گره کرده جهان را شگفت زده کردند که چگونه این انقلاب محقق شد همچنین رئیس سازمان سیا برای پیش بینی نکردن انقلاب اسلامی در کنگره مواخذه  شد.   مظفر افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران یکی از مستقل ترین نظام های دنیا را دارد و علاوه بر آن در زمینه‌های علمی و فناوری جزو 10 کشور برتر جهان است.   عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن که شاهد پیشرفت های انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها است، برای متوقف کردن این پیشرفت ها به دنبال توطئه چینی علیه نظام اسلامی ماست.   وی افزود: چهل سال علیه این کشور توطئه کردند و چهل سال این ملت مظلوم را به جرم حاکم بودن بر سرنوشت خود در فشار تهدید، تحریم و جنگ افروزی قرار دادند اما این انقلاب به حرمت خون شهیدان هر روز بارورتر و تنومندتر شد.   مظفر با اشاره به مشکلات امروز کشور، عنوان کرد: ما دیگران را مقصر مشکلات امروز کشور نمی دانیم اما بدون شک جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی دشمن سبب تشدید وضعیت موجود شده‌ است.   عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز جشن مقاومت، استقلال و آزادی است که در دهه چهارم انقلاب آن را گرفته‌ایم اما باید در آینده مشکلات کشور را که حاصل ناکارآمدری برخی مسئولان است، برطرف کنیم.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم