Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله عبدالملکی کارشناس اقتصاد مقاومتی در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: راهپیمایی هر سال پرشور از سال‌های قبل است، و امسال هم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از سال‌های قبل بسیار بهتر و پرشورتر برگزار شد؛ این در حالی است که فشار اقتصادی زیاد شده و دولت‌های استکباری هم سعی خود را کردند که در سال جاری مردم ایران با فشار‌های تحریمی بیش از پیش اذیت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالملکی با بیان اینکه مسئله انقلاب و عقاید مردم فراتر از تاثیر پذیری از چنین فشار‌هایی است، گفت: پیام جدی و مهمی که مردم در این راهپیمایی برای مسئولین دارند، مطالبه‌گری انقلاب اسلامی است. مردم رویکردهای انقلابی را مطالبه می‌کنند؛ اگر مسئولین از خط انقلاب اسلامی فاصله نگیرند، ما هیچ مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

این تحلیل‌گر ارشد مسائل اقتصادی داخلی و بین المللی افزود: به لحاظ اقتصادی، چون از خطوط انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم، مردم دچار مشکل شده‌اند. فاصله گرفتن از خطوط انقلاب  باعث فساد مسئولین شده و در نتیجه نگاه‌ها به سمت کشور‌های غربی رفته است.

عبدالمالکی با اشاره به دولت‌های پس از انقلاب اظهار کرد: از زمانی که دولت‌هایی سر کار آمدند که تمام افکار آن‌ها نزدیک شدن به کشور‌های غربی بود، ما دچار فشارهای اقتصادی مانند تورم شده‌ایم. اگر رویکرد اصلی انقلاب اسلامی که اقتصاد مقاومتی نام دارد، در سال ۹۷ اجرا می‌شد، مردم تحت فشار قرار نمی‌گرفتند. 

لذا در این راهپیمایی مردم یک حرف دارند، که مسئولین به رویکرد‌های اساسی انقلاب اسلامی برگردند. بازگشت به رویکردهای انقلاب نه‌ تنها کشور ما را نجات خواهد داد بلکه سبب تحقق تمدن نوین اسلامی می‌شود، همچنین یک دریچه جدیدی به روی همه مردم دنیا باز خواهد شد.

عبدالملکی در خصوص ناکامی دشمنان در براندازی نظام گفت: اساسا انقلاب با این ویژگی‌هایی که دارد قابل براندازی نیست، البته آن کشور‌ها پول می‌گیرند تا همین کار را انجام دهند. طبیعی است که برای این کار تلاش‌های فراوان انجام دهند، ولی انقلاب اسلامی پابرجاست؛  به جهت اینکه این انقلاب به ۸۰ میلیون نفر وابستگی دارد و دارای مردمانی است که اصول محکم و ارزشمند قرآن و اهل‌بیت  بر ذهن و عقل آن‌ها نشأت گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این کشور‌ها هر قدر هم تلاش کنند انقلاب اسلامی مسیر خود را طی خواهد کرد. منبع لایزال انرژی مردم ایران همان تفکر الهی و اسلامی است، که مانع از موفقیت غربی‌ها و دشمنان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

روحانی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقش برآب شدن نقشه‌های دشمنان است/ راه انقلاب همانند ۴۰ سال گذشته با قدرت ادامه دارد/ دشمن هرگز به اهداف شوم خود نمی‌رسد

مهم‌ترین دستاورد انقلاب، عزت ملی و خودباوری است

کاهش شکاف طبقاتی از اولویت‌های انقلاب اسلامی است/ با همه محدودیت‌ها به دنبال عمل به منویات امام(ره) و رهبر انقلاب هستیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تورم چهل سالگی انقلاب مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مردم تونس ساعتی قبل یک راهپیمایی گسترده در پایتخت این کشور به مناسبت روز جهانی کارگر و همچنین اعلام حمایت خود از ساکنان مظلوم نوار غزه برگزار کردند.

این راهپیمایی در میدان النضال واقع در پایتخت تونس برگزار شد.

شهروندان لبنانی نیز با حضور در خیابان‌های بیروت پایتخت این کشور و برگزاری یک راهپیمایی گسترده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی بنا به دعوت اتحادیه کارگران لبنان و به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد.

روز گذشته نیز دانشگاه‌های لبنان در حمایت از ساکنان نوار غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شاهد برگزاری تحصن‌های دانشجویی بود.

این تحصن‌ها بنا به دعوت نهادهای دانشجویی در دانشگاه آمریکایی بیروت، دانشگاه لبنانی آمریکایی شاخه بیروت، تمام شاخه‌های دانشگاه بیروت العربیه، دانشگاه بین المللی لبنان شاخه‌های بیروت و البقاع، دانشگاه الحدت، دانشگاه القدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح قدیس برگزار شد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی لبنان روز گذشته در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

کد خبر 6094117

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد