Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@22:36:31 GMT

قاتل خاموش در قم موجب فوت یک شهروند و مسمومیت ۴ نفر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۲۶۰۰

رکنا: سخنگوی اورژانس قم گفت: با توجه به استفاده ناصحیح از وسایل گرمایشی، قاتل خاموش در قم موجب فوت یک شهروند و مسمومیت ۳ نفر شد.

مهدی فراهانی در خصوص حوادث شاخص قم عنوان کرد: همزمان با سردی هوا شهروندان باید بیش از پیش مراقب قاتل خاموش باشید.

سخنگوی اورژانس قم افزود: روز گذشته مسمومیت با گاز CO در سه نقطه، موجب اعزام سه دستگاه اورژانس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتل خاموش در بلوار ۱۵ خرداد جان آقایی حدود ۴۵ ساله را گرفت که دلیل اولیه و احتمالی فوت، استفاده از وسایل گرمایش غیرمتعارف در فضای بسته و محدود بود.

فراهانی بیان کرد: همچنین در محدوده جمکران استفاده از گازپیک نیک در چادر مسافرتی جهت تولید گرما که اقدامی غیراستاندارد و خطرناک است، منجر به مسمومیت دو نفر آقا و خانم با گاز مونوکسیدکربن شد.

وی خاطرنشان کرد: با تماس به موقع با اورژانس ۱۱۵ و حضور پرسنل اورژانس هر دو نفر که دچار کاهش سطح هوشیاری شده بودند، به بیمارستان انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس قم گفت: در موردی مشابه و این بار استفاده از زغال چوب جهت تولید گرما در یکی از روستاهای بخش دستجرد دو نفر دچار مسمومیت با گاز CO شدند که پس از تماس با اورژانس؛ افراد مسموم در محل توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به صورت سرپایی درمان شدند.

وی تاکید کرد: در کنار دقت و مراقبت در استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و متعارف به نوع و رنگ شعله و نیز اتصالات خروجی وسایل گرمایشی که بیشترین تهدید را در مسمومیت به خود اختصاص می‌دهد، دقت و توجه ویژه داشته باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث قاتل پزشکی حوادث قاتل پزشکی اخبار حوادث شهروند فوت قم قاتل خاموش مسمومیت عکس دختر فیلم تهران مرد قتل زن مادر پسر شوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس عابدی درخصوص واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم