Web Analytics Made Easy - Statcounter

­به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در پایگاه اینترنتی خود نوشت: با وجود افزایش مرگ و میر و پذیرش بیماران در بیمارستان‌ها به علت مصرف الکل، شورا‌های انگلیس درصدد کاهش شدید ارائه خدمات به معتادان به الکل هستند.

دولت انگلیس کمک مالی برای بهداشت عمومی را کم کرده است و در عین حال تقریبا ۶۰ درصد از مقامات محلی نیز سال گذشته از بودجه ارائه این خدمات کاسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از شورا‌ها تا یک سوم این پول را که برای کمک به معتادان کنار گذاشته می‌شد، کاهش دادند.

کارشناسان معتقدند که عدم ارائه خدمات تخصصی به معنای ایجاد مشکلات اساسی در زمینه اعتیاد است و نگرانی‌های بیشتری را برای سرویس سلامت همگانی بوجود می‌آورد.

خدمات رسانی به بیمارانی که الکل مصرف می‌کنند در یک دهه گذشته در انگلیس ۱۳ درصد افزایش یافته و سرویس سلامت همگانی این کشور در گزارشی که هفته گذشته منتشر کرد اعلام کرد مرگ و میر ناشی از نوشیدن الکل به رکورد سال گذشته که تقریبا شش هزار نفر بود، رسیده است.

در همین حال، انجمن ملی کودکانی که والدین الکلی دارند اعلام کرد دو میلیون و ۶۰۰ هزار کودک در انگلیس هستند که یکی از والدینشان الکلی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود

ایسنا/همدان نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با روش‌ها و سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود گفت: حمایت از جامعه کارگری فقط به افزایش ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد حقوق کارگر نیست، در جامعه‌ای که تورم وجود دارد طبیعتاً کارگر عزیز ما، در خیلی از موارد از تورم عقب می‌ماند؛ باید سازوکارهای اقتصادی طراحی شود که جامعه‌ کارگری ما بتواند خودش سهام‌دار باشد.

آیت الله حبیب‌اله شعبانی‌موثقی، جمعه ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات این قشر زحمت‌کش، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر فرمودند «حال خوب کارگر باعث خوب شدن، حال جامعه می‌شود» این یعنی همه باید تلاش کنیم از مسئله‌ کار و کارگری حمایت کنیم.

او همچنین با بیان اینکه عمل به تقوا در مسئولین، همان انجام دادن وظایف قانونی‌شان است؛ اگر مسئولی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد به وظایف و مأموریت‌هایی که در قانون برای او تعریف‌ شده عمل کند، تقوا را رعایت کرده است و اگر نسبت‌ به قوانین و مأموریت‌هایی که به او داده شده، کوتاهی کرده و ترک فعل یا تسامح داشته باشد با مسئله تقوا ناسازگار است.

شعبانی‌موثقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر ریاست جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا، عنوان کرد: در مسائل روابط بین‌الملل شرق و غرب فرقی ندارد، آن‌چه که مهم هست این است که این سفرها و توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها به نفع منافع اقتصادی کشور باشد. واقعاً اگر این تفاهم‌ها اجرایی شود یک چالش جدی برای تحریم‌ها است ولی به شرط اینکه پیگیری و اجراء شود، مردم باید ببینند این توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها در زندگی روزمره آن‌ها اثر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند