Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@19:11:58 GMT

مصوبات کبرسن اعضای هیئت علمی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۴۱۶۱

مصوبات کبرسن اعضای هیئت علمی اعلام شد

مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم در جلسه اخیری که برگزار کرد، برخی از مصوبات مربوط به کبرسن اعضای هیئت علمی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، جلسه ۳۰۰ هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، در محل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظر به اصلاحیه تبصره ۲ از ماده ۴ آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی، موارد زیر در جلسه ۳۰۰ هیات مرکزی جذب به تصویب رسید که به شرح زیر است:

متقاضیان تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی که در زمان استخدام پیمانی کبر سن داشته اند و بنا به هر دلیلی مجوز معافیت از کبر سن برای آن‌ها در آن مقطع صادر نشده است، در صورتی که صدور تاییدیه پیمانی مربوط به قبل از تاریخ یک فروردین ۹۳ است تأییدیه پیمانی مذکور به منزله معافیت از کبر سن متقاضی مزبور تلقی می‌شود و نیاز به بررسی مجدد ندارد.

آن دسته از متقاضیان تبدیل وضعیت از طرح سربازی به پیمانی که قبل از شهریور ۹۶ در فراخوان طرح سربازی شرکت کرده و لذا از شرکت در فراخوان پیمانی معاف هستند و در زمان شرکت در فراخوان طرح سربازی مشمول کبر سن نبوده اند، اما در زمان بررسی پرونده پیمانی دارای کبر سن هستند، در صورتی که در زمان خاتمه دوره تعهد طرح سربازی مشمول کبر سن باشند مشمول اصلاحیه تبصره ۲ ماده ۴ آیین نامه استخدامی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز جذب وزارت علوم هیات علمی مصوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم گفت: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

وی افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وزیر علوم بیان کرد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند بخصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان