Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:52:39 GMT

همه آمدند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۴۴۰۱

همه آمدند

شماره جدید روزنامه ولایت در مطلبی با عنوان 'همه آمدند' به شکوه راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در یوم الله 22 بهمن پرداخته است.

ولایت در این شماره همچنین با تیتر 'سهم اتوبوسرانی در حمل و نقل شهری' به وضعیت اتوبوسرانی قزوین و انتظارات شهروندان از آن پرداخته است.
در این مطلب می خوانیم اتوبوسرانی به عنوان یکی از مهم ترین سیستم‌های حمل ‌ونقل عمومی شهری، در کلیه‌ شهرهای ایران نقش عمده‌ای را در انجام سفرهای درون‌شهری و روزانه شهروندان ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شهر قزوین نیز سیستم اتوبوسرانی با توجه به فقدان سیستم‌های پیشرفته حمل ‌و نقل از قبیل مترو، تراموا، قطار سبک شهری و مانند آنها وظیفه‌ی سنگینی بدین منظور را بر عهده داشته و دارد.
فرسوده بودن اتوبوس‌ها، عدم رعایت زمان‌بندی انتظار در ایستگاه مبدا و مقصد، عدم نظارت اتوبوسرانی بر خطوط، دریافت کرایه اضافی از کسانی که کارت الکترونیکی ندارند، توقف خارج از ایستگاه، عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط برخی رانندگان و... از جمله انتقادهایی است که شهروندان استفاده‌کننده از این سیستم حمل و نقل عمومی مطرح می‌کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با «ولایت» با اشاره به اینکه 200 دستگاه اتوبوس در شهر قزوین مشغول خدمت‌رسانی و جابه‌جایی مسافرین هستند،گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با توان بالقوه 200 دستگاه اتوبوس در قالب 25 مسیر در داخل شهر قزوین فعالیت می‌کنند که سالانه 20 میلیون نفر مسافر را جابه‌جا می‌کنند.
افتتاح ساختمان دانشکده معماری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، افزایش 300 درصدی اعتبارات پارک علم و فناوری قزوین، واکنش فرماندار آوج به خبر عزل خود از این مسئولیت با تیتر من عزل نشده ام و استعفا داده ام از دیگر عناوین این شماره روزنامه ولایت است.
این نشریه همچنین در این شماره در مطلبی با تیتر جوانانی که یک شبه سودای آرنولد شدن دارند به باید و نبایدهای استفاده از مکمل های ورزشی پرداخته است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ديگر رسانه ها نشريه روزنامه ولايت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت