Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - شهردار ابهر گفت: توسعه‌ی آرامستان ها در داخل شهر ممنوع است به این دلیل آرامستان بهشت کبری قابل توسعه نیست.

محمدرضا ذوالقدریها روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با تبیین عملکرد 10 ماهه شهرداری ابهر در سال جاری افزود: شهرداری در راستای بهبود شبکه عبور و مرور شهری 14هزار مترمربع پیاده رو سازی در نواحی مختلف شهر را با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در 10 ماهه سال جاری 76 هزار مترمربع آسفالت ریزی مکانیزه و دستی با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال انجام شده است.
شهردار ابهر تصریح کرد: در مواقع بارندگی آبگرفتگی معابر مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند که قسمتی از آن با تعریض، بهسازی و هدایت آب های سطحی رفع می شد که در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفت بطوری که 11 هزار متر جدول گذاری با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال اجرا شده است.
ذوالقدریها با اشاره به نقش موثر کتابخانه ها و فرهنگسراها در بالا بردن فرهنگ عمومی جامعه، تاکید کرد: پروژه فرهنگسرا و کتابخانه حسین آباد با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در زمینی به مساحت 450 مترمربع با زیر بنای 625 متر در 2 طبقه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی پایدار استانی در حال اجرا است.
شهردار ابهر یادآور شد: پروژه آرامستان جدید ابهر در زمینی به وسعت 20هکتار و تخصیص اعتبار 5 میلیارد ریال برای فاز اول پیش بینی و تمهیدات لازم برای رفت و آمد مردم در نظر گرفته شده است.
9556/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آرامستان عملكرد شهرداري شهرداري ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد

به نقل از شهرداری قم،ایوب علی اسدی از کارکنان سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) همزمان با روز کارگر به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و تقدیر شد.

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و محمد مطهری رئیس هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان قم در لوح‌های جداگانه از تلاش‌ها و فعالیت‌های ایوب علی اسدی تقدیر و به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند.

گفتنی است ایوب علی اسدی دارای ۲۴ سال سابقه در بخش غسالخانه آرامستان بهشت معصومه (س) است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان