Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یولیان دراکسلر، هافبک آلمانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است این تیم می‌تواند پل پوگبا را مهار کند. ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی امشب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پذیرای پاری‌سن‌ژرمن است که پل پوگبا با روی کار آمدن اولگنار سولسشایر چهره‌ای متفاوت از خود نشان داده و نقش بسزایی در کسب 10 پیروزی شیاطین سرخ در 11 بازی اخیر در رقابت‌های مختلف داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا این فصل در رقابت‌های لیگ برتر 11 گل به ثمر رسانده و این بهترین رکورد گلزنی وی در سطح فوتبال باشگاهی در تمام دوران حرفه‌ای‌اش است.

یولیان دراکسلر در آستانه بازی دو تیم گفت: منچستریونایتد چند بازیکن فوق‌العاده به خصوص در خط میانی دارد که می‌توانم به پل پوگبا و نمانیا ماتیچ اشاره کنم. آنها بازیکنان کلیدی در این بازی خواهند بود، اما ما هم تیم بسیار باکیفیتی هستیم. بازیکنان ما توانایی بالایی دارند. ما در بازی‌های تیم ملی فوتبال آلمان مقابل فرانسه تا کنون چند بار موفق به مهار پوگبا شده‌ایم. در این بازی هم باید ببینیم او چه کاری می‌تواند انجام دهد. پوگبا می‌تواند کارهایی بکند، اما ما هم بازیکنانی داریم که توانایی مهار کردن او را دارند.

اولگنار سولسشایر: پیشرفت پاری‌سن‌ژرمن فوق‌العاده بوده است/ رقیب جمعی از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد

هافبک آلمانی پاری‌سن‌ژرمن با ابراز امیدواری اینکه در نبود نیمار و کاوانی بتواند با آنخل دی‌ماریا عملکرد خوبی در میانه میدان برای نماینده فرانسه داشته باشند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: از دی‌ماریا - بازیکن پیشین شیاطین سرخ - در مورد منچستریونایتد چیزهایی پرسیده‌ام، اما به شما نمی‌گویم که او چه چیزهایی به من گفته است، اما چیزهای بدی نگفته است. ما در غیاب کاوانی و نیمار به دی‌ماریا نیاز داریم. امیدوارم او هم عملکرد خوبی از خود ارائه دهد. خود من هم بازیکنی در سبک نیمار نیستم و دل همه ما برای او تنگ خواهد شد، اما سعی می‌کنم بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش بگذارم.

وی تصریح کرد: همه می‌دانند که دو تیم خوب مقابل هم می‌گیرند. نمی‌دانم که منچستریونایتد بخت اول پیروزی در این بازی است یا ما! برای من این موضوع اهمیتی ندارد چون با حرف زدن زیاد قبل از بازی هرگز به پیروزی نخواهید رسید. اتفاقات زمین همیشه مهم است. انتظارمان اما این است که منچستریونایتد به مانند بازی‌های اخیرش بازی کند، اما تنها بازی سه‌شنبه شب نیست و بازی برگشتی هم در خانه ما هست.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پل پوگبا لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پل پوگبا لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن منچستریونایتد پل پوگبا لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟