Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اصغری جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده چهار دستگاه از مجموع 11 دستگاه آمبولانس اورژانس این استان برای خدمات رسانی به راهپیمایان در شهر زنجان پیش بینی شده است.
وی اظهارداشت: بر این اساس این تعداد آمبولانس در چهارراه امیرکبیر، سبزه میدان، میدان انقلاب و تقاطع خواجه نصیرالدین طوسی شهر زنجان مستقر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: در هفت شهرستان استان نیز هر کدام یک آمبولانس در مسیر راهپیمایی مستقر خواهند شد.
وی بیان کرد: با توجه به تعطیلات روزهای قبل و روز 22 بهمن نیز 55 پایگاه اورژانس شامل 17 پایگاه شهری، 37 پایگاه جاده ای و یک اورژانس هوایی و تعداد پرسنل یاد شده آماده خدمت رسانی است.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ادامه داد: طبق آمار اورژانس بیشترین تصادفات در 30 کیلومتری ورودی شهرها به وقوع می پیوندد و بر این اساس پایگاه های اورژانس در این مکانها حضور بیشتری دارند.
وی خاطرنشان کرد: اورژانس این استان به لحاظ تجهیزات و ذخیره دارویی مشکلی ندارد و برای خدمت رسانی در آماده باش کامل بسر می برد.
به گفته جعفری، پایگاه های اورژانس استان روز 22 بهمن از ساعت 10 تا 12 ظهر و 18 تا 21 خدمات رسانی می کنند.
9646/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان زنجان انقلاب خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی فوریت های پزشکی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مسیر جاده ساحلی دیر به سمت بردخون به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معرف است گفت: حل مشکلات اورژانس جاده‌ای این مسیر در دستور کار قرار دارد و خدمات آن دائمی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز عصر امروز در نشست ویژه بررسی چرایی تعطیلی مدام اورژانس جاده‌ای منطقه «دروداحمد» در محور ساحلی شهرستان دیر با حضور دادستان و اعضای شورای اسلامی بردخون اظهار داشت: این محور به سبب "افزایش تردد خودروها و کم عرض بودن جاده" حوادثی به همراه دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود مشکلات این اورژانس جاده‌ای برطرف شود تا تنها پایگاه امدادی جاده ساحلی دیر به سمت بردخون شبانه‌روزی و دائم، به مردم خدمت‌رسانی کند.

بر پایه این گزارش تعطیلی‌های مداوم این پایگاه اورژانسی با اعتراض و انتقاد شهروندان بردخون و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی همراه بوده است و با ورود دادستان دیر به این موضوع باید دید وعده فرماندار دیر در شبانه‌روزی شدن اورژانس جاده‌ای منطقه درود احمد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

پایگاه اورژانس جاده‌ای درود احمد حد فاصل بین شهر دیر و بردخون در مسیر جاده اصلی به سمت بردخون قرار دارد.

این مسیر به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معروف است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز