Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:09:13 GMT

اجرای طرح گازرسانی به 8 روستای ماکو آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۰۳۵۶

اجرای طرح گازرسانی به 8 روستای ماکو آغاز شد

به گزارش ایرنا، در مراسمی که روز سه شنبه در روستای تکیمه کرد ترتیب یافته بود به صورت نمادین عملیات گازرسانی به روستاهای تیکمه کرد، خلیل زاغاسی، عیسی خان، حسو شکی، حصار، تازه کند آداغان، حسولزگی و میرزا خلیل آغاز شد.
برای گاز رسانی به این روستاها 85 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و با بهره برداری از گازرسانی به این روستاها تا پایان نیمه اول سال آینده، 435 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، بخش بازرگان ماکو دارای 35 روستا می باشد که پنج روستا صددرصد گازرسانی شده است.
7132/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خانوار روستایی گاز آغاز ماکو گازرسانی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، دو هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال وهزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

مدیرعامل آبفا مازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می‌شود.

برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 6098059

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • صدور هشدار نارنجی در سطح استان کرمانشاه