Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، محمد عاشورایی، معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارس امروز، 23 بهمن‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از برگزاری سومین یادواره سرداران و 193 شهید تداركات و پشتیبانی سپاه این استان با عنوان «خادمان ملكوتی» خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه، 25 بهمن‌ماه جاری در سالن پیامبر اعظم(ص) كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه در این مراسم آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و همچنین جمعی از پیشكسوتان آماد و پشتیبانی دوران دفاع مقدس سخنرانی خواهند كرد، افزود: در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از كارهای تداركاتی به یاد شهدای آماد برپا خواهد شد.
عاشورایی ضمن تكریم مقام شامخ شهدا تأكید كرد كه امروز هرچه داریم به خصوص امنیتی كه در دنیا مثال‌زدنی است به بركت خون شهداست.
دبیر یادواره شهدای تداركات و پشتیبانی سپاه استان فارس اظهار كرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره توطئه‌های فراوانی بر علیه این انقلاب انجام دادند اما به لطف خون شهدا و رشادت‌های آنان تمام این توطئه‌ها خنثی شدند.
وی، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در 40 سالگی انقلاب را ستود و گفت: دیروز همه ملت ایران به عشق شهدا و رهبری آمدند و 40 سالگی انقلاب را جشن گرفتند و گفتند اگر وضعیت اقتصادی خوبی نداریم، اما به این انقلاب دل بسته‌ایم.
عاشوری در ادامه با بیان اینكه آماد و پشتیبانی سپاه استان فارس 193 شهید را تقدیم انقلاب كرده است، گفت: در زمان جنگ 19 نفر رزمنده تداركاتی باید فعالیت كنند تا یك رزمنده بتواند بجنگد كه این اهمیت كار گروه آماد را مشخص می‌كند.
معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارس با تصریح اینكه در راستای برگزاری این یادواره اقدامات متعددی تاكنون انجام شده است، گفت: تاكنون از خانواده 150 شهید آماد سركشی شده است.
وی، یكی دیگر از اقدامات انجام شده را تهیه شناسنامه شهدای آماد اعلام كرد كه تاكنون 100 شناسنامه شهید آماده شده است و گفت: تمام آثار و دست‌نوشته‌ها و خاطرات شهدا را جمع‌آوری و نگه‌داری می‌كنیم.
عاشوری با یادآوری اینكه در سال 89 و 94 اولین و دومین یادواره شهدای آماد برگزار شده است، گفت: نكته‌ای كه باید مدنظر داشته باشیم این است كه برگزاری مراسم یادواره شهدا هزینه نیست بلكه ادای دینی است كه باید به ساحت مقدس شهدا انجام داده باشیم و این كمترین كاری است كه می‌توانیم برای خانواده‌های شهدا انجام دهیم.
معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارس در پایان یادآور شد كه در سومین یادواره شهدای آماد علاوه بر دعوت از تمام خانواده‌ها شهدا به همراه فرزندان،‌ نوه‌ها و نتیجه‌های شهدا از 300 نفر از پیشكسوتان آماد و پشتیبانی نیز دعوت به عمل آورده‌ایم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.
علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.
وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند