Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@21:13:58 GMT

مبارزه با ظلم بزرگترین شاخصه انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۱۵۸۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در محفل انس و مودت خانوادگی بازنشستگان سپاه قاین با بیان این که انقلاب اسلامی ما استکبار ستیز ترین انقلاب ها در دنیا بوده است گفت: امام خمینی(ره) فرمودند ما آمریکا را زیر پا می گذاریم و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آمریکا که به گفته امام شیطان بزرگی است قبل از انقلاب کشور ما را اشغال کرده بود و فقط 9 درصد پست های ارشد افسری  ارتش در اختیار نیروهای ارزشی بود و کشور ما در زمان طاغوت هم از طرف شوروی و هم از طرف آمریکا ذلیل بود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی آمریکا را بدهکارترین کشور به ایران دانست وگفت: پول های زیادی از ایران در آمریکا بلوکه شده است و خائن ترین کشور ها علیه ما همین آمریکاست.

قاسمی با اشاره به آیات و روایات نیز گفت: انبیای الهی و ائمه ما استکبار ستیز بودند وعلیه طاغوت و مستکبری قیام کردند ودراین راه نیز به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد:انقلاب اسلامی ما در بین همه انقلاب های دنیا نه با طاغوت شرق که شوروی آن زمان بوده است ونه با طاغوت غرب که آمریکای ان زمان بوده است سرسازش و تسلیم نداشته و ندارد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)مبارزه با ظلم را بزرگترین شاخصه انقلاب بیان کردو گفت: ما برای مبارزه با ظلم آمده ایم وظلم را ریشه کردن کرده و امروز پرچم مبارزه علیه طاغوت و استکبار را ما بلندکرده ایم.

وی انگیزه الهی و داشتن رهبری الهی را از دیگر دلایل پیروزی انقلاب برشمردو گفت:خون مطهر شهدا باعث حفظ انقلاب ما شده اند و این شهادت طلبی ملت ما بوده است که انقلاب را حفظ کره است.

قاسمی در ادامه گفت:اتحاد و انسجام و پیرو ولایت بودن از دیگر شاخصه های انقلاب اسلامی ما ست .

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)در ادامه بیان داشت: جرم ما در حال حاضر این است که علیه استکبار ایستاده ایم و امروز هم قدرت پوشالی آمریکا  را به سخره می کشیم.

وی گفت:فروپاشی آمریکا را می بینیم و ورشکسته ترین کشور از لحاظ اقتصادی با 22 هزار میلیارد دلار آمریکاست و عده ای متاسفانه درداخل به آمریکا عشق می ورزند .

قاسمی  بر اتحاد ملی و انسجام تاکید کرد و گفت: در مسیری که ما انتخاب کرده ایم انقلابی ماندن و درمسیر امام و رهبری بودن مهم است.

سردار قاسمی بر وحدت ملی نیز تاکید کرد و افزود: هماهنگی بین اقشار مختلف و مذاهب بسیار مهم است و بین اقشار مختلف و بین مذاهب و انقلابیون باید یک هماهنگی باشد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست