Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بخشی از این بیانیه که در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفته، آمده است:
حمد و سپاس خداوند سرمدی را که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به توفیق الهی،و با توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و زعامت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و با احساس تکلیف دینی و انقلابی مردم متدین، سلحشور و همیشه حاضر در صحنه، برگزاری راهپیمایی به مراتب پرشور تر از سالهای قبل با تجلی استثنایی ترین حماسه حضور و بهمن تماشایی تحقق یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش بعدی این بیانیه آمده است: به کوری چشم سردمداران خبیث طاغوت اعظم، آمریکای جهان‌خوار و محور شرارتبار دیگر امّت بصیر با عزمی راسخ حضوری باشکوه، تماشایی، آگاهانه، زنده و توفنده، زیباترین جلوه‌های قدرتِ لایزال الهی را به رخ جهانیان کشیدند و حادثه‌ی بزرگ و خیره‌کننده را در حساس‌ترین و استثنایی‌ترین مقطع تاریخ بشریّت آفریده و برگ زریّن و زیبنده دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار ام‌القرای جهان اسلام ایران سرافراز افزودند و حماسه ای عظیم را به ثبت رساندند.
در ادامه این بیانیه آمده است: از حضور انقلابی قزوینیان غیور و ولایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اعم از شهری و روستایی در راهپیمایی 22 بهمن که نشان دادند مسیرشان همان راه امام(ره)، راه ولایت و راه شهیدانی است که با خون های مطهر خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند، قدردانی و تشکر کرده و این همه شور و شعور را پاس داشته و این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و دستان و بازوان پر مهر همۀ خالقان این حماسۀ شکوهمند و فجرآفرینان و فجر باوران انقلاب اسلامی را بوسه باران می‌کند.
در پایان این بیانیه نیز آمده است: مراتب سپاس بی کران خود را از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن در سطح استان قزوین، اعم از نهادها، ارگان ها، دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، فرهنگی، خدماتی، نظامی، انتظامی، اصحاب محتـرم رسـانه‌ها، جرایـد، مطبـوعات و خبـرگزاری هـا بویژه رسانه ملی که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری واغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در این مراسم و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌ درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از سیل خروشان مردم ولایتمدار ایران اسلامی، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آیت الله العظمی انقلاب جهان حضرت امام مقام معظم رهبری جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا»² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه‌ مظاهر فساد و تباهی»³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران
جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_سوره‌ آل عمران آیه ۱۰۴

۲_بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله