Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:25:17 GMT

طغیان رودخانه‌ها به شهرهای جنوب کرمان خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۳۹۱۷

طغیان رودخانه‌ها به شهرهای جنوب کرمان خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از آخرین وضعیت خسارات سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در جنوب استان کرمان خبر داد. ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

مجید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه بارش برف و باران از روز گذشته در نقاط مختلف استان آغاز شده است اظهار داشت: این بارش در نقاطی از استان باعث جاری شدن سیلاب شده و خساراتی را در برخی از نقاط استان به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خسارات سیل در نقاط مختلف استان افزود: خط لوله انتقال آب آشامیدنی شهری از مسیر چاه دادخدا به قلعه‌گنج بر اثر طغیان رودخانه دچار شکستگی شده و انتقال آب از مسیر چاه دادخدا متوقف و آب آشامیدنی شهری قطع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه با پیگیری عوامل آب و فاضلاب و وارد کردن چند حلقه آب چاه دیگربه مدار و همچنین اعزام تانکرهای سیار مشکل آب مردم قلعه‌گنج برطرف شده گفت: با فروکش کردن سیلاب‌ها فردا نسبت به رفع آسیب‌دیدگی خط انتقال آب اقدام خواهد شد.

مردم سیستان و بلوچستان آماده آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها باشندپیش بینی وقوع سیلاب در 6 استان کشور3میلیون مترمکعب سیلاب وارد منطقه سیستان شد

وی با اشاره به اینکه راه‌های ارتباطی روستاهای منطقه دهستان رمشک و منطقه مارز با مرکز شهرستان در حال حاضر قطع است عنوان کرد: محور رودبار و قلعه‌گنج به دلیل طغیان رودخانه مسدود است و در رودبار جنوب راه‌های ارتباطی 86 روستا آسیب دیده و ارتباط آنها با مرکز بخش‌ها و شهرستان مسدود است.

سعیدی با بیان اینکه در شهر رودبارجنوب حدود، 200 خانه دچار آبگرفتگی شده و در حال امدادرسانی به مردم در منطقه هستند گفت: راه راتباطی رودبارجنوب به ایرانشهر به دلیل آسیب‌دیدگی مسدود و دچار خسارت شده است.

وی عنوان کرد: درحوزه برجک بخش جازموریان براثر طغیان رودخانه دوکم ارتباط 16روستا با مرکز بخش و شهرستان قطع شده و در حوزه کوهستان راه ارتباطی 23روستا قطع است.

انتهای پیام/

R7860/P1494/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فعالیت سامانه بارشی  برای دومین روز در مناطقی از استان ادامه دارد.

شدت بارش ها در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی/آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

بارندگی در راین و گلباف با بارش تگرگ همراه بود،مناطق مرتفع نیز شاهد نزول برف بهاری بود.

در راور بارش باران ابگرفتگی معابر و جاری شدن رودخانه های فصلی در کوهساران و شهرهجدک را درپی داشت، کمربندی راور هم به علت طغیان رودخانه برای ساعاتی یکطرفه شد.

جاده کوهبنان -زرند  نیز بر اثر بارندگی ها مسدود که  با تلاش راهداران این مسیر بازگشایی شد.

در شهداد و اندوهجرد نیز فعال شدن رودخانه فصلی  باعث مسدود شدن برخی راه های روستایی بر اثر سیلاب شد.  

در راین نیز بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیلاب آبگرفتگی معابر را در پی داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • طغیان سیلاب در بخش اندوهجرد کرمان