Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی روز سه شنبه و پس از آنکه یک تصویربردار این شبکه در راهپیمایی حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مورد حمله قرار گرفت از کاخ سفید خواست در موارد امنیتی برای حفاظت از خبرنگاران تجدید نظر کند.

ران اسکینز تصویربردار شبکه بی بی سی در جریان راهپیمایی حامیان ترامپ در تگزاس که با سخنرانی ترامپ همراه بود مورد حمله یکی از حامیان رئیس‌جمهور آمریکا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد در هنگام حمله به تصویربردار بی‌بی‌سی شعار‌هایی ضد رسانه‌ها سر می‌داد.

اسکینز در این حادثه آسیبی ندید و هوادار ترامپ که کلاه «عظمت آمریکا را بازگردانیم» پوشیده بود به بیرون از محل برگزاری رویداد سخنرانی ترامپ منتقل شد.

پل داناهار سردبیر بخش آمریکایی بی‌بی‌سی در توئیتی گفت: از سارا سندرز مشاور امور خبری کاخ سفید خواسته به دنبال حمله شب گذشته به طور کامل در ترتیبات امنیتی مرتبط بازنگری کند.

ترامپ بار‌ها رسانه‌ها را محکوم و آن‌ها را «دشمن مردم» نامیده است.

او همچنین بار‌ها گزارش‌های انتقادی درباره دولت خود را با عنوان اخبار جعلی محکوم کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی از سفر محرمانه روز چهارشنبه رئیس ستاد کل ارتش هرتزی هالوی و رئیس سازمان امنیت داخلی (شاباک) رژیم صهیونیستی رونین بار به مصر با هدف بررسی چندین پرونده حسساس از جمله حمله نظامی به شهر رفح خبر دادند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز بدون اشاره به جزئیات بیشتر ادعا کرد که هالوی و بار در این سفر با رئیس دستگاه اطلاعات مصر عباس کامل دیدار کردند.

اما رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر هالوی و بار در راستای تدارک برای حمله زمینی قریب‌الوقوع به رفح صورت می‌گیرد.
این در حالی است که یک شب پیش از این سفر، قاهره صحت گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر مراوده با تل‌آویو درباره طرح‌های نظامی مربوط به رفح را تکذیب کرده بود.

ضیاء رشوان رئیس سازمان اطلاع رسانی مصر با صدور بیانیه‌ای در این خصوص تاکید کرد که «موضع قاطع مصر چندین بار توسط رهبری سیاسی در رد کامل این تهاجم اعلام شده است».

در حالی که قاهره بارها مخالفت کامل خود با حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح را اعلام کرده، رئیس‌جمهور مصر عبدالفتاح السیسی در روز چهارشنبه نیز در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر هلند مارک روته درباره «پیامدهای فاجعه‌بار» هرگونه حمله احتمالی به رفح در جنوب نوار غزه که از بیش از ۲۰۰ روز پیش شاهد جنگ ویرانگر اسرائیلی است، هشدار داد.

کد خبر 847136 منبع: فارس برچسب‌ها مصر اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!