Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گچساران- ايرنا- مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي کهگيلويه و بويراحمد گفت:از ابتداي تشکيل اين نهاد يکهزار و هشت طرح عمراني و رفاهي در 400 روستاي پر جمعيت اين استان اجرا شده است.

حسين جنتي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت:اين طرح ها در قالب طرح هاي هادي و ساير زيرساخت هاي رفاهي در 400 روستاي پر جمعيت کهگيلويه و بويراحمد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: با احتساب طرح هاي مطالعاتي و نوسازي مسکن روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي اين استان در 720 روستا فعاليت داشته است.
مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي کهگيلويه و بويراحمد گفت:اجراي طرح هادي در بيش از 400 روستاي بالاي 20 خانوار اين استان از فعاليت هاي مهم براي تقويت زيرساخت هاي رفاهي زندگي در مناطق روستايي اين استان است.
جنتي اظهار داشت: جدول گذاري، سنگ فرش و ديگر زيرساخت هاي رفاهي از کارهاي انجام شده در طرح هاي هادي روستاهاي کهگيلويه و بويراحمد است.
وي تصريح کرد: 250 طرح در زمينه عمران روستايي در مناطق مختلف اين استان با 540 ميليارد ريال اعتبار هم اکنون در دست اجراست.
جنتي عنوان کرد: جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهر و جذب سرمايه گذاران براي اجراي طرح هاي توليدي و توريستي از مزاياي اجراي طرح هاي هادي در روستاهاست.
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي کهگيلويه و بويراحمد گفت:در 2 دهه اخير 32 هزار واحد مسکن روستايي و شهري اين استان بازسازي و مقاوم سازي شده است.
جنتي افزود: 80 هزار واحد مسکوني روستايي در کهگيلويه و بويراحمد وجود دارد که تاکنون 45 درصد آن مقاوم سازي شده است.
وي بيان کرد: اين تعداد واحد مسکوني در روستاها و شهرهاي زير 25 هزار نفر اين استان مقاوم سازي شده است.
وي تصريح کرد: بيش از 722 روستاي بالاي 20 خانوار در کهگيلويه و بويراحمد وجود دارد که تاکنون براي تمامي اين روستا ها طرح هادي تهيه شده است.
حدود 45 درصد از جمعيت 713 هزار نفري کهگيلويه و بويراحمد معادل بيش از 314 هزار نفر در روستاهاي اين استان زندگي مي کنند و از اين رو برنامه ريزي در حوزه روستايي تاثير بسزايي در بخش زيادي از جمعيت اين استان دارد.
8143/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانوارهای استان هرگونه اجبار توسط مدیران مدارس ممنوع و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش و شکایات مردمی با مدیر مدرسه متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید، چگونگی پوشش، نظارت و توزیع لباس‌های فرم دانش‌آموزان بررسی شد. داشتن روپوش یکسان و متحدالشکل برای هر دوره تحصیلی در مدرسه علاوه بر تقویت حس و روحیه همدلی و دوستی بیشتر در بین دانش‌آموزان، باعث رشد تحصیلی آنها، کاهش استرس ناشی از نحوه مد و لباس، ایجاد آرامش، تمرکز فکری بیشتر آنها بر روی درس و تحصیل و از همه مهم‌تر کاهش هزینه‌های مالی برای خانواده‌ها می‌شود. مدیران و متولیان مدرسه حق اجبار دانش آموز یا اولیا به خرید لباس فرم جدید را ندارند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1229436 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست