Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:09:04 GMT

دنی آلوز: وقت قهرمانی PSG در اروپا است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۷۶۵۶

دنی آلوز: وقت قهرمانی PSG در اروپا است

بعد از پیروزی 2-0 پاری سن ژرمن بر منچستریونایتد که دیشب در اولدترافورد اتفاق افتاد، دنی آلوز، ستاره PSG می‌گوید وقت قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا فرا رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی پاری سن ژرمن بر منچستریونایتد، در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دنی آلوز، ستاره این تیم می‌گوید وقت آن رسیده که این غول پاریسی به هدف چند ساله‌اش رسیده و امسال جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه سالها است که حکومت می‌کند اما مالکین ثروتمند این باشگاه فرانسوی که برای رسیدن به افتخارات اروپایی دست به هر کاری زده‌اند تا کنون موفق به کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان نشده‌اند.

 

 

آلوز در پایان بازی دیشب به خبرنگاری که از او پرسید آیا قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال هدف اصلی PSG است، گفت:" نه، ما سرمایه‌گذاری می‌کنیم چون پول داریم ولی هدف ما فقط یک رقابت نیست. ما قهرمانی در تمام رقابتها را برای خودمان هدف گرفته‌ایم و هر روز برای آن تلاش می‌کنیم. اما اگر بتوانیم در چمپیونزلیگ قهرمان شویم، خب معلوم است که دیگر از این بهتر نمی‌شود".

 

آلوز در ادامه صحبتهایش گفت:" من معتقدم امسال باید در این رقابتها سنت ناکامی را یک بار برای همیشه کنار بگذاریم و برای محقق کردن این رویا با تمام قوا در حال تلاش هستیم".

 

دنی آلوز در ادامه گفت:" من از کامبک منچستریونایتد در بازی برگشت نمی‌ترسم چون کسی که بترسد نمی‌تواند به هیچ هدفی برسد. ما فرصت عالی‌ای برای صعود به مرحله بعدی خلق کردیم ولی باید در بازی برگشت مثل امروز بازی کنیم چون این تیم تاریخ طولانی‌ای از حضور در این رقابتها دارد ولی ما این تاریخ طولانی را نداریم".

 

 

پاری سن ژرمن دنیل آلوز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟