Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت جهادکشاورزی و پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به امضای قرارداد همکاری پرداختند و بر اساس این قرارداد، ارائه خدمات مشاوره فنی و نظارت عالیه بازرسی فنی ماشین‌های آبیاری بارانی آبفشان دوار مرکزی (سنتر پیوت) و اجرای طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور، از سوی وزارت جهادکشاورزی به پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مهندس علی مهدی‌زاده، مدیر مرکز توسعه تکنولوژی جهاد دانشگاهی شریف در این زمینه گفت: با توجه به سوابق موفق این سازمان طی بیش از دو دهه فعالیت مداوم در حوزه تخصصی تکنولوژی‌های آبیاری و ارائه خدمات و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی در کل کشور، این قرارداد همکاری با هدف ارائه مشاوره فنی و نظارت عالیه بر بازرسی و تحویل‌گیری حدود ۱۵۰۰ دستگاه ماشین‌های آبیاری سنتر پیوت ساخت داخل و وارداتی توسط شش شرکت داخلی و وارد کننده با بهره‌گیری از تیم تخصصی چند رشته‌ای مرکز توسعه تکنولوژی منعقد شد.

مهدی زاده افزود: به دنبال اجرای طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور در چهار استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ایلام، بر اساس برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی، قسمت عمده‌ای از این طرح با استفاده از تکنولوژی‌های نوین آبیاری، مجهز به ماشین‌های آبیاری سنتر پیوت خواهد شد.

وی گفت: امضا قرارداد همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، در راستای اجرای برنامه جهاد کشاورزی و در جهت افزایش کیفیت و بهره برداری از ماشین‌های آبیاری بین پژوهشکده توسعه تکنولوژی و وزارت جهاد کشاورزی انجام شد.

این قرارداد که به امضای دکتر حاجی تاروردی، سرپرست پژوهشکده توسعه تکنولوژی و مهندس رحیم سجادی، مجری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور وزارت جهاد کشاورزی رسیده است، توسط کارشناسان مرکز توسعه تکنولوژی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهي دانشگاه شريف وزارت جهاد كشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضاء پروژه جدیدی برای افزایش اصالت زعفران بین فائو و ایران
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک