Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:57:55 GMT

دولت را در اجرای پروژه های عمرانی کمک خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۸۹۱۷

دولت را در اجرای پروژه های عمرانی کمک خواهیم کرد

به گزارش ایرنا، علی اصغر کمالی زاده روز چهارشنبه در یکصد و بیست و پنجمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کرج، افزود: برهمین اساس پروژه های بزرگ عمرانی در حوزه جغرافیایی استان البرز در دست اقدام است که شهرداری به ساخت آنها ورود کرده است.
وی بیان داشت: به تازگی نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد که موضوعات مهمی در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمالی زاده با اشاره به اینکه طرح های عمرانی مختلفی مانند تقاطع جاده قزلحصار، مهرویلا، مترو و اعتبارات سفر ریاست جمهور در این بررسی شد، افزود: برای به سرانجام رساندن پروژه ها و طرح ها ، نشست های دیگری نیز برگزار خواهیم کرد.
شهردار کرج اظهار کرد: معاون سازمان برنامه بودجه نیز در خصوص اعتبار سفر ریاست جمهوری برای قطار شهری کرج قول داده است که به صورت صد درصد اوراق مشارکت به شهرداری کرج تخصیص یابد.
کمالی زاده گفت: همچنین قرار شد دولت هزینه پل های b1 و B2 بزرگراه شمالی کرج را نیز به صورت کامل پرداخت کند.
اکنون تعدادی پروژه عمرانی مانند تقاطع بزرگ و غیر همسطح حصارک بر روی آزاد راه کرج - قزوین و بزرگراه شمالی کرج توسط شهرداری کرج در دست ساخت قرار دارد.
7410 / 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آزاد راه بزرگراه شورای اسلامی شهر شهرداری وزیر راه و شهرسازی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند