Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریزی‌ها مخالفت خود با استفاده از سیستم VAR را اعلام کردند و برای آن هم دلیل دارند. آفتاب‌‌نیوز :  با استفاده از کمک داور ویدیویی در جام جهانی 2018 روسیه، ورود این فناوری به فوتبال جهان آغاز شد. لیگ های معتبر اروپایی و حتی غیر اروپایی استفاده از آن را از ابتدای فصل جاری شروع کردند و بسیاری از صحنه هایی که توسط قاضی بازی به خوبی قضاوت نمی شد، از نو نظاره می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فناوری حتی به لیگ قهرمانان اروپا هم رسید. قضاوت های پر حاشیه داوران لیگ برتری باعث شد تا کمیته داوران برای استفاده از کمک داور ویدیویی اقدام کنند. قرار بود این سیستم برای نخستین بار در بازی استقلال و تراکتورسازی به طور آزمایشی استفاده شود که البته حالا باشگاه تراکتورسازی با استفاده از این فناوری مخالفت کرده است. این در حالی است که چند هفته پیش یکی از هواداران تراکتور در تبریز از فناوری جدیدی برای جایگزینی وی‌ای‌آر رونمایی کرده بود.
بهتاج مدیر عامل تراکتورسازان با تایید این خبر می گوید:«بله، همین‌طور است.به ما اعلام شد که می‌خواهند در این بازی سیستم VAR را تست کنند که با این مسئله مخالفت کردیم. اگر قصد تست این مسئله برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال را دارند، بهتر است این کار را در ورزشگاه آزادی انجام دهند یا اینکه این سیستم را به‌ صورت همزمان برای همه باشگاه‌ها به‌ راه بیندازند. ما به‌ عنوان میزبان این مسئله را قبول نمی‌کنیم که از ورزشگاه یادگار امام و دیداری که ما میزبان هستیم این آزمایش انجام شود. اگر قرار بر استفاده از این سیستم بود، چرا هفته قبل در بازی با نساجی آن را انجام ندادند، اگر هم هدف استفاده از این سیستم برای پرسپولیس و استقلال است، بهتر است این کار را در ورزشگاه آزادی انجام دهند. لازمه راه اندازی این سیستم در فوتبال آن فراهم کردن زمینه استفاده از آن در تمامی ورزشگاه‌ها است.»
او این را گفت و ادامه داد:«جالب است،مثل این می ماند که مهمان را به خانه شما دعوت کنند و به شما چیزی نگویند.دو روز مانده به بازی در تبریز و برای ما مهمان آورده اند بدون اینکه خودمان خبر داشته باشیم.»
بهتاج که می گویند یکی از کاندیدای شرکت در انتخابات وزنه برداری است در این رابطه هم گفت:«هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ام.باید برنامه هایم را بررسی کنم و آن وقت برای شرکت در انتخابات تصمیم بگیرم.»

خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتور سازی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عموعابدینی ظهر دوشنبه در سومین جلسه کارگروه پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول ساماندهی و بازنگری رشته‌های دانشگاهی استان اصفهان اظهار کرد: برای ایجاد مشارکت حداکثری در زمینه آمایش، برنامه‌ها و پیشنهادهایی برای هر استان در نظر گرفته شده و استان اصفهان در آمایش سرزمینی متفاوت از نقاط دیگر است.

وی ادامه داد: این استان فضای آموزشی، پژوهشی و فناوری ویژه‌ای را ایجاد کرده است و در مقایسه با بسیاری از نقاط دیگر خاص به حساب می‌آید.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: در آمایش ملی، میان آمایش سرزمینی و آموزش عالی تفاوت‌هایی وجود دارد و متأسفانه در حال حاضر، آموزش‌ها و تحقیقات در برخی واحدها چندان تقویت نشده است.

وی با بیان اینکه آمایش با مشارکت و تشکیل کارگروه استانی را در دستور کار داریم، گفت: دانشگاه از طریق نخبگانش باید رشته‌هایی را که صنعت نیاز دارد، راه‌اندازی کند. نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود و این مسئله در آمایش مشخص و برایش برنامه‌ریزی می‌شود.

عموعابدینی با بیان اینکه آمایش دانشگاه فرهنگیان در کشور انجام شده است، تصریح کرد: اکنون مسئله و نیاز جدی به بخش وزارت علوم و تحقیقات کشور بازمی‌گردد.

وی افزود: برخورداری از دانشگاهی قدرتمند و باکیفیت برای ما دارای اهمیت است و همه دانشگاه‌ها را نیز اعم از دولتی و آزاد در بر می‌گیرد. آمایش رشته و اشتغال را نباید نادیده گرفت.

کد خبر 6098373

دیگر خبرها

  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم