Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@03:28:19 GMT

واژگونی خودرو در اردبیل ۶ مجروح برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۹۳۵۸

واژگونی خودرو در اردبیل ۶ مجروح برجای گذاشت

حوادث رکنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: حادثه رانندگی واژگونی سواری پراید در روبروی کارخانه آرد "سامیان" شهرستان اردبیل ۶ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کریم نوری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ "سبلان" اردبیل با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی واژگونی خودرو در روبروی کارخانه آرد "سامیان"، بلافاصله با همراهی مأموران پلیس راه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی و پلیس راه در محل مشخص شد این حادثه مربوط به واژگونی سواری پراید بوده؛ که بر اثر آن راننده و ۵ سرنشین خودرو مجروح و جهت مداوا به بیمارستان "فاطمی" اردبیل انتقال داده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: ترکیدگی لاستیک خودرو علت این حادثه اعلام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه پلیس حوادث حادثه پلیس اخبار حوادث استان اردبیل خودرو مجروح اردبیل واژگونی عکس قتل زن فیلم دختر زن جوان پسر جوان پل تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بجستان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۳ جاده روستای مزار، امدادگران از پایگاه امداد و نجات شهید مرتضی فرقانی شهرستان بجستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی قاسمی افزود: این حادثه که ساعت ۱۰:۳۰ امروز رخ داد، یک مصدوم داشت که پس از انجام عملیات رهاسازی با همکاری آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد اما با وجود انجام عملیات احیا، این جوان ۲۱ ساله جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش