Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد پاکپور از بصیرت و هوشمندی مردم و همت و تلاش مجاهدانه نیروهای امنیتی - اطلاعاتی و انتظامی شمال غرب و جنوب شرق کشور در برقراری امنیت همه جانبه مردم و راهپیمایی تاریخ‌ساز و دشمن شکن ۲۲ بهمن ۹۷ قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در پی برگزاری شکوهمند مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از مردم و نهادهای امنیتی - اطلاعاتی و انتظامی در شمال غرب و جنوب شرق کشور قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار پاکپور گفت: خدای بزرگ را شاکرم که در پرتو الطاف بیکران و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت و هوشمندی اقشار و آحاد مختلف مردم، جشن شگفتی‌ساز چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی تاریخ ساز و دشمن شکن ۲۲ بهمن به ویژه در شمال غرب و جنوب شرق کشور با شکوه هر چه تمام تر در امنیت کامل و کم نظیر برگزار گردید.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: بی‌شک همت و تلاش مجاهدانه و هوشیارانه نیروهای امنیتی- اطلاعاتی و انتظامی در استان های آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان در تامین امنیت همه‌جانبه و مثال زدنی این حماسه بزرگ، برگ زرین و پرافتخاری را در کارنامه تلاشگران این عرصه ثبت کرد.

سردار پاکپور با اشاره به مسئولیت خطیر نیروی زمینی سپاه به عنوان متولی اصلی امنیت در استان‌های شمال غرب و جنوب شرق کشور تاکید کرد: این موفقیت و دستاورد بزرگ در شرایطی رقم خورد که دشمنان انقلاب و گروهک های معاند و تروریستی برنامه ریزی گسترده ای را به طمع بر هم زدن امنیت و آرامش پایدار کشور در ایام الله گرامیداشت چله انقلاب اسلامی به ویژه در مناطق مرزی کشور تدارک دیده بودند که با آمادگی و اشراف اطلاعاتی فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خنثی و فرصتی برای عرض اندام پیدا نکردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: باید تأکید کرد مردم فهیم آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان بزرگترین پشتوانه و سرمایه نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی برای پایدارسازی امنیت و تداوم آرامش موجود در این مناطق به شمار می‌روند که جا دارد به طور ویژه از آنان نیز قدردانی نماییم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل سالگی انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور