Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:38:13 GMT

رأفت توأم با اقتدار در اولویت دریابانی باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۶۰۸

رأفت توأم با اقتدار در اولویت دریابانی باشد

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل حیدری آزاد روز چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید دریابانی شهرستان بندرانزلی با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان پیشانی دستگاه های امنیتی و نظامی بیشترین ارتباط با مردم را داشته و امنیت اجتماعی موجود در جامعه به دلیل تلاش های بی دریغ پرسنل نیروی انتظامی در همه شاخه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تودیع و معارفه ها شامل حال همه مسئولان می شود افزود:آنچه که اهمیت دارد این است که خروجی عملکرد مسئولان در زمان تصدی مسئولیشان چه بوده و نتایج حاصل از فعالیت هایشان تا چه اندازه به مردم خدمت رسانده است.
حیدری آزاد با اشاره به اینکه نیروی های انتظامی در سطح کشور به عنوان سربازان واقعی میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فعالیت شبانه روزی دارند تاکید کرد: دریابانی به عنوان شاخه ای از فرماندهی مرزبانی ایران به عنوان یگانی است که مرزهای آبی را پوشش داده و در کنار مرزبانان زحمتکش در مرزهای زمینی تامین امنیت در مرزهای دریایی برعهده دریابانی است .
وی کنترل شناورها ، کنترل ترددهای غیرمجاز و مبارزه با قاچاق کالا را از جمله فعالیت های دریابانی و مرزبانی برشمرد و تصریح کرد: بندرانزلی شهری گردشگر پذیر است و صیادی و گردشگری به عنوان تنها منبع درآمد فصلی مردم این شهر ساحلی است.
فرماندار بندرانزلی خاطر نشان کرد: در صورتی که مردم در صیادی و گردشگری با مشکل مواجه شوند منابع درآمدی و معیشت آن ها به مشکل بر می خورد و نیروی انتظامی باید با رافت در کنار اقتدار در عملکرد با مردم برخورد کند چون مردم اگر از کسی محبت ببینند یقینا قدردان خواهند بود.
حیدری آزاد پست های خدمتی مسئولان را امانتی برای خدمت هرچه بهتر به مردم دانست و اضافه کرد: فرمانداری شهرستان بندرانزلی به دنبال ساماندهی صیادان است اما دولت تنها به عنوان مجری قانون بوده و موانع موجود در صیادی و حرایم و شرایط خاص مربوط به دریا و تالاب به صورت قانون باید توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب و به دولت ابلاغ شود.
به گزارش ایرنا در مراسمی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان سرهنگ اسماعیل خود خروج به عنوان فرمانده دریابانی شهرستان بندرانزلی معارفه و از تلاش های سرهنگ محمدعلی پورتقی
فرمانده سابق دریابانی بندرانزلی تقدیر شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جامعه قانون مبارزه با قاچاق کالا نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود