Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:23:01 GMT

مسابقه گلبانگ اذان در شهرداری قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۸۵۸

مسابقه گلبانگ اذان در شهرداری قزوین برگزار شد

حجت الاسلام عبادالله قجر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این مسابقه با هدف شناسایی استعدادها و ترویج فرهنگ نماز بین کارکنان شهرداری قزوین برگزار شد.

وی افزود: پیامبرکرم (ص) می فرماید:اهل آسمان از ساکنان زمین چیزی جز صدای اذان نمی شنوند و در روایت دیگری داریم اذان گویان در روز قیامت یک سر و گردن از دیگران بالاترند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام قجر بیا کرد: ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین در نظر دارد به حول قوه الهی یک دوره آموزش اذان درمیان کارکنان و مخاطبین شهرداری قزوین با همکاری دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار کند و افرادی که در این دوره شرکت کنند پایان دوره آموزشی اذان اعطاء خواهد شد.  

وی اضافه کرد:امیدواریم زمینه ای فراهم شود تا علاقمندان نسبت به این مهم اهتمام بیشتری داشته و با صدای خوش و دلنشین خود جلوه معنوی خاصی ایجاد نمایند و هر چه بیشتر به معرفی جایگاه اذان که شعار اسلام است  و موذن که مورد توجه باری تعالی است اهتمام شود.  

حجت الاسلام قجر خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات که در سالن اجتماعات خانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با داوری دو نفر از قاریان برجسته استانی آقایان جواد قلی پور رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان و سید محمدحسن بابایی برگزار شد،  آقایان مهدی صالحی، داود خدادادی، مهدی زمانی و اصغر آقاجانی به ترتیب نفر اول تا چهارم و در بخش فرزندان نیز امیرحسین قجر بین گروه سنی بالای ۱۶سال نفر اول و آقایان محمد عمادعسگری، طاها سلیمانی، علی شعبانی، محمد طاها رستمی و سید محمد بابایی کمتر از سن ۱۴ به ترتیب نفرات اول تا پنجم معرفی شدند.  

کد خبر 4541305

منبع: مهر

کلیدواژه: اذان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین