Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@04:45:09 GMT

بخشنامه طرح مدرسه محوری هفته آینده ابلاغ می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۸۹۴

بخشنامه طرح مدرسه محوری هفته آینده ابلاغ می شود

محبی از ابلاغ بخشنامه طرح مدرسه محوری در هفته آینده خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، نشست هم اندیشی روسای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بعد از انقلاب با موضوع مدرسه طراز تمدن نوین اسلامی، چالش ها و راهبردها برگزار شد.

 

در این نشست، غلامعلی حدادعادل، حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، مهدی نوید ادهم، محمد رجبی، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان و حیدر تورانی از روسای سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عظیم محبی در این نشست گفت: در هفته آینده بخشنامه طرح مدرسه محوری به استان ها ابلاغ می شود.

 

مدیر کل دفتر متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این بخشنامه شامل چند برنامه از جمله سنجش صلاحیت حرفه ای فرآیند انتخاب مدیران مدرسه در ادامه اجرای طرح تعالی مدیریت مدارس و تضمین کیفیت است.

 

وی یادآور شد: بخشنامه طرح مدرسه محوری هفته آینده به تمام استان ها و مدارس ابلاغ می شود.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه راهپیمایی ایام فاطمیه انقلاب اسلامی وزیر ارشاد اردبیل مدرسه سازی مدرسه افتتاح مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی با ملوان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: متأسفانه آن طور که برنامه ریزی کرده بودیم بازی پیش نرفت و در نیمه اول ناچار شدیم، چهار تغییر در ترکیب ایجاد کنیم. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که داشتیم، موقعیت زیادی خلق کردیم اما فقط توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

وی بیان کرد: با توجه به نتایج تیم‌های دیگر شاید تساوی برای ما خوب نباشد اما اینکه بازی را برگرداندیم و به آینده امیدواریم خدا را شکر می‌کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که با حضورشان باعث شدند تا تیم نتیجه را برگرداند.

پورموسوی اظهار کرد: تیمی که دست به چهار تغییر می‌زند، دچار مشکل است و باید منشأ یکسری اتفاقات را بررسی کنیم و در طول هفته کار کنیم تا برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

پورموسوی گفت: هر پنج بازی ما سخت خواهد بود و فقط می‌توانیم تا هفته سی‌ام امیدوار باشیم. اگر امشب برنده می‌شدیم شاید هفته بیست و هشتم یا بیست و نهم، تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شدند اما با برد نساجی و تساوی استقلال خوزستان فکر می‌کنم تا هفته سی‌ام باید روحیه‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: از رسانه‌ها هم می‌خواهم از استقلال خوزستان حمایت کنند تا با انرژی مثبت آنها در بازی‌های آینده به رقابت‌ها برگردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری شرکت نکرد و خبرنگاران اهوازی نشست خبری تیم ملوان را تحریم کردند.

کد خبر 6094746

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد