Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- مسابقه قهرمانی بوکس هرمزگان با عنوان «جام فجر» که در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان در سالن بوکس مجموعه ورزشی شهدای هفت تیر بندرعباس در جریان بود، با معرفی نفرهای برتر پایان یافت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این مسابقه در 26 وزن مختلف و با شرکت 80 بوکسور از شهرستان های بندرلنگه، میناب، بستک، قشم، رودان و بندرعباس و با هدف شناخت نفرهای برتر برای شرکت در رقابت های بوکس قهرمانی کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده سنی بزرگسالان در 9 وزن برگزار شد که در وزن 56 کیلوگرم حامد توسلی، 56 کیلوگرم فرید کمالی، 60 کیلو گرم احسان تاجیک، 64 کیلوگرم محمد دریانورد، 69 کیلوگرم رحیم ثامری، 75 کیلوگرم نادر احمدی، 81 کیلوگرم مهدی عباسی، 91 کیلوگرم ابوالقاسم امینی و 91 + توحید الماسی برتر شناخته شدند.
در رده نوجوانان نیز در هشت وزن انجام شد که در وزن 50 کیلوگرم محمد سروری، 52 کیلوگرم مهدی سالاری، 63 کیلوگرم حجت علی زاده، 66 کیلوگرم علی جعفری،70 کیلوگرم سید میکائیل خلیلی، 75 کیلوگرم یزدان ملایی، 80 کیلو گرم محمد جلیل جهانگردی و80 + محمد مهدی گلدوست عنوان برتر را کسب کردند.
دررده جوانان نیز در 9 وزن برگزار شد که در وزن 52 کیلوگرم یاسر رفیعی، 56 کیلوگرم علی باقرزاده، 60 کیلوگرم علیرضا سالاری، 64 کیلوگرم محمد سعید زینایی، 69 کیلوگرم فرشاد پور، 75 کیلوگرم مهرشاد اسفندیاری، 81 کیلوگرم امیر رضا مختار رضایی، 91 کیلوگرم سهیل جلیلیان و91 + کیلوگرم مسعود علی اکبری در صدر قرار گرفتند.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان مسابقه بوكس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی

دو تیم دلسوختگان اهل بیت قم و فولاد هرمزگان در دیداری از هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند. 

با توجه به اینکه که سرنوشت دو تیم از هفته گذشته مشخص شده بود، این بازی بیشتر جنبه‌ تشریفاتی داشت. 

این دیدار که با پیروزی شش بر دو نماینده قم به پایان رسید، گل‌های دلسوختگان را مهدی فتخانی (دو گل)، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمد جواد سنگتراشان به ثمر رساندند. 

دلسوختگان با این پیروزی شش امتیازی شد و با رده سومی به کار خود پایان داد.

همچنین نماینده هرمزگان که صعود خود را قطعی کرده بود، با این شکست و با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

گزارش از امیرحسین نیکوسخن

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند