Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، با صدور پیامی از حضور شکوهمند ملّت مؤمن و انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تشکر کرد.

در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آمده است:

«بار دیگر ملت مومن، رشید و قهرمان ایران، برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ افزودند و با حضور ده‌ها میلیونی همه طبقات مردم در زیر باران و برف در تمامی شهر‌ها و روستا‌های کشور، اثبات و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی و حمایت کامل خویش از کیان حاکمیت اسلام و تبعیت از پیشوای فرزانه، حضرت امام خامنه ایمدظله‌العالی را به جهانیان اعلام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان جهانی اسلام و انقلاب اسلامی به سرکردگی شیطان بزرگ در طول ۴۰ سال ده‌ها توطئه شوم برای انحراف یا سرنگونی نظام اسلامی طراحی کردند؛ اما به لطف الهی و تدبیر‌های هوشمندانه پیشوای بزرگ، روح خدا و رهبری فرزانه، تمام آن توطئه‌ها خنثی و نقش بر آب شد و اکنون آخرین تیر در ترکش استعمار که محاصره اقتصادی و تحمیل فشار معیشتی بر ملّت ایران بود با به‌کارگیری برخی قوانین و نهاد‌های بین‌المللی و توان تعدادی دول استعماری و ارتجاعی بدان نیت به مرحله اجرا گذاشتند تا ضعف و ناکارآمدی نظام و حکومت اسلامی را در حل بحران‌های اقتصادی تلقین کرده و ملّت را از نظام و مسئولان نظام مأیوس سازند، غافل از آن‌که این سناریوی تحریم اقتصادی یک سلاح زنگ‌زده‌ای است که امّت اسلامی آن را از ناحیه منافقان صدر اسلام آزمایش کرده و خداوند بزرگ جهان مقاومت دلیرانه و پیروزمندانه جامعه مؤمن و عجز دشمنان از درک خزائن و سرمایه‌های مادی و انسانی بی‌پایان الهی را در قرآن کریم گوشزد نموده و فرموده است: هُمُ الَّذِینَ یَقُولُونَ لَا تُنْفِقُوا عَلَی مَنْ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ حَتَّى یَنْفَضُّوا وَلِلَّهِ خَزَائِنُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلَکِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَا یَفْقَهُونَ/منافقون ۷.

حوزه‌های علمیه و روحانیت کشور، همزبان با ملت مؤمن ایران، ضمن شکرانه به درگاه الهی، و درخواست از مسئولان محترم ذیربط جهت اهتمام بیشتر حل مشکلات معیشتی مردم مومن و اجرای کامل اقتصاد مقاومتی و اتکاء به توان ملی و قطع امید از وعده‌های پوشالی بیگانگان توفیق انجام تکلیف را برای تحقق تمام آرمان‌های متعالی اسلام از خداوند متعال خواهانند».

انتهای پیام/الف

تقدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است

مجید منادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص لزوم شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از ایستگاه‌هایی است که برای نظام، مردم و کشور عزیزمان ایران است. وقتی به این ایستگاه می رسیم وارد یک مرحله جدیدی می‌شویم که سرنوشت آن مرحله با دستان مردم کشور اسلامی ما رقم می‌خورد لذا نمی‌توانیم اهمیت و ضرورت هیچ انتخاباتی را کم ببینیم یا کم بشماریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: همه انتخابات کشور ما به نوعی در سرنوشت کشور، انقلاب، نظام و حتی شهر و روستای ما تأثیرگذار هستند به همین دلیل هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ فکری و منطقی آنگونه که بزرگان ما فرمودند تمام انتخابات‌ها تأثیرگذار و سرنوشت ساز هستند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه از خوزستان هستیم، تصریح کرد: بنده به نوبه خودم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از همه مردم خوب در این ۲ حوزه انتخابیه دعوت می‌کنم تا حضور چشمگیر و مؤثری در انتخابات دور دوم داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: گاهی اگر انتخابات‌های دور دوم، با حضور خوب مردم همراه نباشد ممکن است نتیجه آن نیز مَد نظر مردم نباشد.

منادی ادامه داد: هدف از انتخابات، کشف نظر مردم در اداره کشور، شهر، استان، قانون گذاری و نظارت است لذا وقتی بخواهیم نظر مردم را به خوبی در انتخابات‌ها متوجه شویم باید مشارکت مردم هم متناسب با آن عرصه باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم کار و جهاد اولی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در جمعه آینده نیز با حضور مردم به خوبی برگزار شود، بتوانیم با سربلندی این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و انتخابات آرام، قانون‌مند و در عین حال پرشور را داشته باشیم تا در رشد و توسعه شهر، استان و کشور عزیزمان اثرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: ان شاءلله مردم در این بخش نیز حضور پیدا کنند و نظر خود را بیان کنند چرا که پشتوانه‌ای که برای نماینده خود ایجاد می‌کنند قطعاً در ادامه کار و پیشبرد کارها تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از ۳ نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6096925

دیگر خبرها

  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه(ع) به دوره غیبت
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد