Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«حسین کاظمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب اظهار داشت: استقلال قبل از تعطیلات روند خوبی را طی کرد. همیشه وقتی تعطیلات طولانی مدت فرا می‌رسد، نگرانی برای تیم‌هایی که روند صعودی داشتند، بیشتر می‌شود ولی خوشبختانه نتیجه بازی استقلال نشان داد این تیم نهایت استفاده را از وقفه لیگ برتر برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شروع خوب تیم‌ها می‌تواند به لحاظ روانی و موارد دیگر برای تیم‌ها مسیر را هموار کند. خوشبختانه این شرایط برای استقلال اتفاق افتاد. طبیعی بود که بعد از این مدت طولانی، در نیمه اول پاس‌ها اشتباه باشد. پیکان هم با وجود مربی خوبی که دارد، دور از انتظار ظاهر شد به همین دلیل استقلال در روز بد پیکان، راحت گل زد.
مدافع اسبق استقلال خاطرنشان ساخت: نمایش بازیکنان تازه وارد استقلال بد نبود ولی زمان کوتاهی در میدان حضور داشتند. فشار روانی روی بازیکنانی که از بیرون وارد استقلال و پرسپولیس می‌شوند بیشتر از سایر تیم‌هاست چون هواداران زیادی هم در ورزشگاه و هم فضای مجازی عملکرد آن‌ها را زیر نظر می‌گیرند.
هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: اسماعیل گونکالس مهاجم فرصت طلب و باهوشی نشان داد و امیدوارم در ادامه مسابقاتی که برای استقلال به میدان خواهد رفت، بتواند عملکرد قابل قابل قبول خود را ادامه دهد. گادوین منشا نیز انگیزه های بسیاری دارد هرچند او توانایی هایش را در پرسپولیس و پیکان نشان داده است.
کاظمی ادامه داد: نبرد با تراکتور سازی برای استقلال از حساسیت زیادی برخوردار است اما با نمایشی که از این تیم در مقابل پیکان شاهد بودیم به این مسابقه بیرون از خانه امیدوار شدیم. من حتم دارم اگر این تیم همچون دیدار گذشته خود با برنامه و هدفند بازی کند می تواند از میدان سخت تبریز به سلامت عبور کند.
وی در پایان گفت: هرچند صحبت برای قهرمانی زود است اما استقلال در ادامه مسابقات لیگ برتر با جمع آوری امتیازات لازم می تواند به جمع اصلی مدعیان جام باز گردد.
تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز جمعه و در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در تبریز رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزشی فوتبال و فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)