Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا- آمریکا به دنبال مخفی کردن انزوای خود پشت نشست ورشو، پیام جهانگیری در مورد ترور مرزبانان، مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا برای قطع حمایت از ائتلاف سعودی و تاکید آمریکا بر عدم تمرکز نشست ورشو روی کشور یا موضوع خاص از مهتمرین خبرهای ایرنا در 12ساعت گذشته بود.

اخبار داخلی
*********
تهران – «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: مقامات دولت ترامپ به دنبال مخفی کردن قانون‌گریزی های دایمی و انزوای جهانی خود پشت برگزاری یک نمایش ساختگی در ورشو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهران- معاون اول رئیس جمهوری چهارشنبه شب در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی و شهادت جمعی از مرزبانان در جاده خاش- زاهدان تصریح کرد: این حادثه خللی در اراده راسخ ملت در دفاع از انقلاب اسلامی وارد نمی کند و عزم ملی را برای مبارزه بی امان با تروریسم راسخ تر از همیشه خواهد کرد.
زاهدان- روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ تکمیلی تعداد شهدای جنایت تروریستی جاده خاش- زاهدان را 27 تن و مجروحان را 13 تن اعلام کرد.
تهران - بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تأسف و انزجار عمیق از حادثه تروریستی روز چهارشنبه در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان شد، گفت: فرزندان جان بر کف نظامی و اطلاعاتی ملت ایران، انتقام خون شهدای این حادثه را خواهند گرفت.
زاهدان- روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در بیانیه ای از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش -زاهدان خبر داد
تهران – «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران خارجی در تهران، با اشاره به تلاش‌های ناکام آمریکا برای برپایی اجماع علیه ایران در نشست ورشو، گفت : این نشست از آغاز محکوم به شکست است.
اخبار خارجی
*********
بیروت - حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی علیه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنها را پشت این انفجار دانست.
تهران – مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه طرح قطع حمایت از ائتلاف نظامی عربی به سرکردگی عربستان سعودی در جنگ یمن راتصویب کرد.
تهران– پس از اشکار شدن دخالت عوامل خارجی در ترور دانشمندان هسته‌ای ، اکنون روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از طرح مخفیانه دولت آمریکا برای خرابکاری در صنایع موشکی ایران پرده برداشته است.
تهران - یک مقام بلندپایه وزرات امورخارجه آمریکا چهارشنبه شب درخصوص برنامه نشست دو روزه ورشو که از امشب در پایتخت لهستان آغاز به کار کرد، گفت: این اجلاس بسیار وسیع است و روی کشور و موضوع خاصی تمرکز ندارد.
بغداد - بعد از تکذیب غیر مستقیم اما روشن سخنان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره ماهیت ماموریت نیروهای این کشور در عراق، از سوی سفیر واشنگتن در بغداد، پنتاگون نیز با تکذیب این ادعاها بیش از پیش آشفتگی حاکم بر دولت آمریکا را آشکار کرد.
تهران – «محمد فیصل» سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان چهارشنبه شب در واکنش به حمله تروریستی در جاده زاهدان – خاش، این اقدام را قویا محکوم و با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کرد.
تهران – پس از آنکه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست ورشو، از دیدار با رهبران عرب برای «جنگ» با ایران سخن گفت، سخنگوی او در توجیه این اظهارات نوشت که منظور، «مقابله» با ایران بوده است.
نیویورک- رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، تنها تصمیم گیرنده درباره استفاده از نیروی نظامی این کشور را کنگره دانست و گفت: کنگره از دخالت نظامی در ونزوئلا حمایت نمی کند.
تهران - «نیکولاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا چهارشنبه شب در خصوص بحران ایجاد شده در کشورش گفت: ونزوئلا در صورت دخالت نظامی آمریکا، به ویتنامی دیگر برای سربازان آمریکایی تبدیل خواهد شد.
تهران - آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش لبنان را به موشک های هدایت شونده لیزری که ارزش آن بالغ بر 16 میلیون دلار برآورد می شود، مجهز کرد.
رم - روزنامه ایتالیایی لاستمپا روز چهارشنبه با اشاره به کنفرانس ضد ایرانی ورشو در لهستان نوشت: کشورهای عربی در قبال ائتلاف جدید ضد ایرانی، که قرار است آمریکا در کنفرانس ورشو ارائه کند، متحد نیستند و تعداد اعضای جبهه ضد ایران کمتر از آنست که امید داشتند.
شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات عناوين ايرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که این نشست درباره بررسی آخرین تحولات توافق تبادل‌اسرا و حمله احتمالی نظامی به رفح است.

طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌ تا حمله زمینی گسترده به رفح را آغاز کند. با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، حملات هوایی و بمباران‌ها تشدید شده و در روزهای اخیر مناطق مسکونی رفح هدف حمله قرار گرفته‌اند.

پیش از این هم در بهمن سال گذشته شهر رفح مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و در آن زمان رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید بسیاری از کشورها مواجه شده بود؛ کما اینکه در گزارش‌های خبری آمده مصر تهدید کرده در صورت حمله زمینی اسرائیل به رفح، از پیمان کمپ دیوید خارج خواهد شد.

نتانیاهو همواره برای نابودی حماس، حمله به رفح را جزو ضروریات دانسته و مدعی است که سران حماس و شهرک‌نشینان زندانی‌شده از سوی مقاومت در این شهر حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت